آ
  • آموزش مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
ا
  • اخبار ایران تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
  • اخبار جعلی اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
  • ارتباطات علم اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
  • ارتباطات گنبدی تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
  • ارتباطات واسطه‌ای اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
  • اصلاح قیمت کارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
  • اعتماد به علم اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
  • اعتماد رسانه‌ای شده به علم اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
  • اقناع تبیین عوامل و ویژگی‌های اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخش‌های مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
  • الگوی تحولی تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
  • امنیت ملی تاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
  • اندازه اثر فراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سال‌های 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
  • ایران فراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سال‌های 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
  • ایران‌اینترنشنال تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
  • اینترنت تاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
  • اینستاگرام چالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
  • اینستاگرام تحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
ب
  • بازی وارسازی مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
  • بانک سینا واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
  • باورهای دینی تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
  • برنامه خبره محور کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
ت
  • تبلیغات بازرگانی بازنمایی مصداق‌های کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
  • تبلیغات محاسباتی اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
  • تحلیل انتقادی گفتمان تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
  • تحلیل شبکه اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
  • تحلیل گفتمان تحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
  • تحلیل مضمون ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
  • تحولات 1398 بررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
  • تحولات فرهنگی سیاسی نقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
  • توئیتر اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
ج
  • جمع سپاری شناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
  • جهانی‌شدن تاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
ح
  • حاملهای انرژی کارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
  • حجاب استایل چالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
  • حفظ مشتریان برتر واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
خ
  • خلاقیت ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
  • خلاقیت تبیین عوامل و ویژگی‌های اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخش‌های مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
د
  • داعش راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
  • دانش آموزان تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
  • دروازبانی خبر شناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
  • دریافت دریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامه‌های شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
  • دینداری فراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سال‌های 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
ر
  • راهیردهای رسانه راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
  • رسانه مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
  • رسانه فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
  • رسانه کارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
  • رسانه اجتماعی چالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
  • رسانه ملی کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
  • رسانه ملی تبیین عوامل و ویژگی‌های اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخش‌های مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
  • رسانه‌های خبری بازاندیشی مفهومی در مصرف آیینی خبر؛ الگوهای رفتار مصرف خبر مخاطبان تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • رسانه های شنیداری مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
  • رشد اجتماعی تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
  • رقابت ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
  • روایت گری شناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
  • رویکرد مجموعه‌ای بازاندیشی مفهومی در مصرف آیینی خبر؛ الگوهای رفتار مصرف خبر مخاطبان تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
ز
  • زندگی نمایشی چالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
س
  • ساخت اطلاع بازنمایی مصداق‌های کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
  • سازمان رسانه ای ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
  • سبک فرزند پروری تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
  • سواد رسانه ای شناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
  • سودای مهاجرت تحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
  • سوژه‌سازی راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
  • سوژۀ آرزومند تحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
  • سینما نقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
ش
  • شبکه اجتماعی بررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
  • شبکه پویا دریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامه‌های شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
  • شبکه‌های اجتماعی تاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
  • شبکه های استانی تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
  • شورش بررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
ص
  • صنایع خلاق رسانه ای ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
  • صنعت مهاجرت تحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
ف
  • فانتزی شدن چالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
  • فرا تحلیل فراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سال‌های 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
  • فرکلاف تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
  • فرهنگ فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
  • فرهنگ دریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامه‌های شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
  • فرهنگ کارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
  • فضای مجازی تاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
  • فضای مجازی راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
  • فضای مجازی فراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سال‌های 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
ق
  • قوم تالش مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
  • قوم‌گرایی سیاسی مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
ک
  • کارآفرین کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
  • کارآفرینی کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
  • کرونا اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
  • کودک مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
  • کودک دریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامه‌های شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
گ
  • گروههای سلفی-جهادی راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
  • گویندگی تبیین عوامل و ویژگی‌های اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخش‌های مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
  • گیلان مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
ل
  • لمبرکت بازنمایی مصداق‌های کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
م
  • ماهواره مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
  • مخاطب بازاندیشی مفهومی در مصرف آیینی خبر؛ الگوهای رفتار مصرف خبر مخاطبان تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • مخاطب تبیین عوامل و ویژگی‌های اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخش‌های مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
  • مدیریت ارتباط با مشتری واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
  • مدیریت خبر شناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
  • مدیریت دانش مشتری واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
  • مدیریت رسانه تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
  • مشتریان برتر واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
  • مصاحبه کیفی بازاندیشی مفهومی در مصرف آیینی خبر؛ الگوهای رفتار مصرف خبر مخاطبان تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • مصداق‌های کلام بازنمایی مصداق‌های کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
  • مصرف آیینی بازاندیشی مفهومی در مصرف آیینی خبر؛ الگوهای رفتار مصرف خبر مخاطبان تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • مصرف عادتی بازاندیشی مفهومی در مصرف آیینی خبر؛ الگوهای رفتار مصرف خبر مخاطبان تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 67-99]
  • مصرف گرایی فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
  • مهاجرت تحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
  • موج نو نقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
ن
  • ناآرامی اجتماعی بررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
  • ناآرامی‌ها تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
  • نظریه بازتاب و تحلیل سیستم نقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
  • نظریه داده بنیان کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
  • نیروهای‌سایبری اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
و
  • ویژگی‌های شخصیتی تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
ه
  • هنجار دریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامه‌های شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
  • هنجار فرهنگی دریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامه‌های شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
  • هویت تاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
ی
  • یارانه کارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]