آموزشمطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
ا
اخبار ایرانتحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
اخبار جعلیاخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
ارتباطات علماعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
ارتباطات گنبدیتدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
ارتباطات واسطهایاعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
اصلاح قیمتکارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
اعتماد به علماعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
اعتماد رسانهای شده به علماعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-35]
اقناعتبیین عوامل و ویژگیهای اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخشهای مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
الگوی تحولیتدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
امنیت ملیتاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
اندازه اثرفراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سالهای 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
ایرانفراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سالهای 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
ایراناینترنشنالتحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
اینترنتتاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
اینستاگرامچالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
اینستاگرامتحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
ب
بازی وارسازیمطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
بانک سیناواکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
باورهای دینیتحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
برنامه خبره محورکاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
ت
تبلیغات بازرگانیبازنمایی مصداقهای کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
تبلیغات محاسباتیاخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
تحلیل انتقادی گفتمانتحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
تحلیل شبکهاخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
تحلیل گفتمانتحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
تحلیل مضمونضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
تحولات 1398بررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
تحولات فرهنگی سیاسینقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
توئیتراخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
ج
جمع سپاریشناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانههای فارسیزبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
جهانیشدنتاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
ح
حاملهای انرژیکارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
حجاب استایلچالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
حفظ مشتریان برترواکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
خ
خلاقیتضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
خلاقیتتبیین عوامل و ویژگیهای اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخشهای مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
د
داعشراهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
دانش آموزانتحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
دروازبانی خبرشناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانههای فارسیزبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
دریافتدریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامههای شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
دینداریفراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سالهای 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
ر
راهیردهای رسانهراهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
رسانهمطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
رسانهفراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
رسانهکارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
رسانه اجتماعیچالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
رسانه ملیکاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
رسانه ملیتبیین عوامل و ویژگیهای اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخشهای مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
رسانه های شنیداریمطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
رشد اجتماعیتحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
رقابتضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
روایت گریشناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانههای فارسیزبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
زندگی نمایشیچالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
س
ساخت اطلاعبازنمایی مصداقهای کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
سازمان رسانه ایضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
سبک فرزند پروریتحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
سواد رسانه ایشناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانههای فارسیزبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
سودای مهاجرتتحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
سوژهسازیراهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
سوژۀ آرزومندتحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
سینمانقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
ش
شبکه اجتماعیبررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
شبکه پویادریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامههای شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
شبکههای اجتماعیتاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
شبکههای اجتماعی مجازیمطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
شبکه های استانیتدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
شورشبررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
ص
صنایع خلاق رسانه ایضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 297-333]
صنعت مهاجرتتحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
ف
فانتزی شدنچالش های تغییر سبک زندگی زنان محجبه در اینستاگرامی شدن [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 29-65]
فرا تحلیلفراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سالهای 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
فراتحلیلفراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
فرکلافتحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
فرهنگفراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
فرهنگدریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامههای شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
فرهنگکارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]
فضای مجازیتاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
فضای مجازیراهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
فضای مجازیفراتحلیل مطالعات پیرامون رابطه بین فضای مجازی و دینداری در ایران در سالهای 1390-1400 [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 237-266]
ق
قوم تالشمطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
قومگرایی سیاسیمطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
ک
کارآفرینکاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
کارآفرینیکاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
کرونااخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
کودکمطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 269-296]
کودکدریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامههای شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
گ
گروههای سلفی-جهادیراهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 63-89]
گویندگیتبیین عوامل و ویژگیهای اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخشهای مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
گیلانمطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
ل
لمبرکتبازنمایی مصداقهای کلام در تبلیغات بازرگانی بر اساس چارچوب لمبرکت [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 317-347]
م
ماهوارهمطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 187-214]
مخاطبتبیین عوامل و ویژگیهای اقناع کننده گویندگان خبر در رسانه ملی ( ارائه الگویی برای انتخاب مناسب گویندگان خبر در بخشهای مختلف خبری) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 205-236]
مدیریت ارتباط با مشتریواکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
مدیریت خبرشناسایی مولفه های مدیریت خبر در رسانه ملی در مواجهه با رسانههای فارسیزبان خارجی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 349-379]
مدیریت دانش مشتریواکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
مدیریت رسانهتدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 241-268]
مشتریان برترواکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-119]
مصرف گراییفراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 37-62]
مهاجرتتحلیل عناصر مفهومی گفتمان «صنعت مهاجرت» در اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 139-179]
موج نونقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
ن
ناآرامی اجتماعیبررسی جامعه شناختی ناآرامی های اجتماعی با کنش گری شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی تحولات آبان 1398) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 181-204]
ناآرامیهاتحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 161-186]
نظریه بازتاب و تحلیل سیستمنقش موج نو سینمای ایران در دهۀ 40 و 50 در تحولات فرهنگ سیاسی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 293-315]
نظریه داده بنیانکاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 335-362]
نیروهایسایبریاخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 121-159]
و
ویژگیهای شخصیتیتحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 215-240]
ه
هنجاردریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامههای شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
هنجار فرهنگیدریافت هنجارهای فرهنگی توسط کودکان از برنامههای شبکه پویا؛ مورد مطالعه: دیدگاه مادران تهرانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 101-137]
هویتتاثیرات فضای مجازی بر امنیت ملی ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 267-291]
ی
یارانهکارکرد رسانه در استراتژی اصلاح قیمت حامل های انرژی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-28]