آ

  • آزادی، افشین مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

ا

  • ابراهیمی، ابراهیم فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]

  • ابراهیمی، الهام بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]

  • ابراهیمی، سید عباس تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]

  • ابطحی، عطاءالله طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]

  • اسماعیل پور، فریبا تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]

  • افخمی، حسین تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]

  • انتظامی، حسین نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد عوامل موثر بر اشتراک گذاری اخبار جعلی کرونا در رسانه های اجتماعی: با تاکید بر نقش تعدیلگر دانش مصرف کننده از اخبار جعلی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 23-47]

  • براتی، فرهاد کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]

  • بشیر، حسن واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]

پ

  • پارساپور، زهرا تحلیل گفتمان آگهی‌های بازرگانی بوم‌محور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]

  • پیرهادی، عطیه تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]

  • ترابی، زینب فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]

  • تقی آبادی، مسعود تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]

  • تقی پور، فائزه آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]

  • توکلی، مهرداد تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]

ج

  • جلالی، مریم روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]

  • جمالی، پویا تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]

ح

  • حسن پور، هیوا تحلیل گفتمان آگهی‌های بازرگانی بوم‌محور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]

  • حسنی، رفیق مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]

  • حسنی، محمدرضا تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]

  • حسنی فر، عبدالرسول تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]

  • حق شناس، راضیه قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]

  • حکیم، اعظم روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]

خ

  • خانیکی، هادی تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]

د

  • دانشی کهن، محمد مهدی تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]

  • دهقان شاد، حوریه نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]

  • دهقانی قهنویه، عادله عوامل موثر بر اشتراک گذاری اخبار جعلی کرونا در رسانه های اجتماعی: با تاکید بر نقش تعدیلگر دانش مصرف کننده از اخبار جعلی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 23-47]

ر

  • راستی، علیرضا کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]

ز

  • زارعی، نسرین طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]

  • زردار، زرین کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]

س

  • ساعی، منصور تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]

  • سپهری، محمدباقر بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]

ش

  • شادمان، سعید بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]

ص

  • صابر، منوچهر واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]

  • صادق وزیری، فراز بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]

  • صفایی، داود نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]

  • صفوی، بهاره ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]

ع

  • عبدی، دلنیا مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]

ف

  • فتحی، هژیر آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]

  • فرامرزی، رویا نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]

  • فلاح، علی مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

ق

  • قدیمی، اکرم ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]

  • قلی پور کنعانی، یوسف مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

ل

  • لطیفی فرد، مهدی «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]

م

  • مبارک آبادی، هوشنگ طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]

  • متانی، مهرداد مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

  • مجیدی قهرودی، نسیم واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]

  • محبوبی، لعیا کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]

  • محمودی، فتانه قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]

  • مختارپور، مهدی نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]

  • مسعودی، امید علی واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]

  • ملکیان، نازنین تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]

  • مهدیه، امید تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]

ن

  • نصراللهی، اکبر تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]

  • نودهی، کبری فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]

  • نوروزی سیدحسینی، رسول «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]

  • نیرومند، لیلا ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]

و

  • واعظ، نفیسه آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]

  • وفایی، فاطمه طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]

ی

  • یادگاری، امین «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]

  • یخکشی، فردین تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]