آ
  • آگهی‌های بازرگانی تحلیل گفتمان آگهی‌های بازرگانی بوم‌محور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]
  • آینده پژوهی آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
ا
  • احساس امنیت تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
  • ادبیات روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
  • ارتباطات سلامت کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
  • ارتباطات علم ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
  • استان سیستان و بلوچستان تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
  • استعاره کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
  • اسطوره روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
  • افکار عمومی «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
  • انقلاب اسلامی نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
  • اورژانس کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
  • ایران مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
  • اینترنت و فضای مجازی ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
ب
  • بازی روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
  • بازی میرمهنا قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
  • بازی ندای وظیفه قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
  • برجام تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]
  • بوستان و گلستانِ سعدی فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
  • بوم گرایی تحلیل گفتمان آگهی‌های بازرگانی بوم‌محور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]
  • بینامتنیت روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
پ
  • پیشران آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
ت
  • تبلیغات محصولات غذایی تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان آگهی‌های بازرگانی بوم‌محور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]
  • تحلیل گفتمان کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
  • تحلیل گفتمان انتقادی کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
  • تحلیل محتوا تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
  • تفکر و سواد رسانه‎ای مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
  • تکنیک های پیشبردی تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
  • تلویزیون جمهوری اسلامی ایران تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
  • تمدن سازی نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
  • توافق هسته ای تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]
  • توزیع سنتی نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
  • تولیدات رسانه‌ای مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
  • توییتر «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
ج
  • جذب مخاطب فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
  • جنگ کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
  • جوانان تهران واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
  • جوزف کمبل قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
چ
  • چارچوب‌سازی «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
  • چالش اقتصادی نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
خ
  • خانواده تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
د
  • داناوری طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
  • درک انتقادی مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
  • دنیای عرب مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
  • دیپلماسی توئیتری تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]
  • دیپلماسی رسانه‌ای مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
  • دیپلماسی رسانه‌ای تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]
ر
  • رسانه آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
  • رسانه تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
  • رسانه بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
  • رسانه نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
  • رسانه‌ای شدن دین تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
  • رسانه‌ها فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
  • رسانه های سنتی آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
  • رسانه‌های نوین ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
  • رضایت‌ مخاطبان تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
  • روزنامه کیهان کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
  • روزنامه‌نگاری دینی تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
  • روزنامه‌نگاری علم ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
ز
  • زبان‌شناسی نقش‌گرا کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
  • زنجیره ارزش مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
س
  • سبک زندگی واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
  • سبک زندگی بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
  • سرمایه فرهنگی بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
  • سناریو آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
  • سواد رسانه‌ای بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
  • سیاست خارجی تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 49-74]
  • سیاست‌گذاری ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
  • سیاست‌گذاری بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
  • سینما تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
  • سینما تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
ش
  • شار طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
  • شایستگی اجتماعی مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
  • شایستگی شخصی مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
  • شبکه سبلان اردبیل بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
  • شبکه مجازی واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
  • شبکه های اجتماعی آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
  • شکاف ارتباطی تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
  • شهر انسانی‌ـ‌شناختی طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
  • شهرهوشمند طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
  • شهرهوشمند شاری طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
ع
  • عراق مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
  • عوامل برون سازمانی نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
ف
  • فرزندان تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
  • فرهنگسازی فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
  • فضای مجازی نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
  • فوتبال «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
  • فیلم تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
ق
  • قیام عاشورا بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
ک
  • کاربران «تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
  • کودکان تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
گ
  • گفتگو تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
  • گفتگوی بین نسلی تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
  • گفتمان های سینمایی نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
  • گیم بورد روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
م
  • ماه محرم بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
  • مخاطب‌گرایی تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
  • مصاحبه عمیق نیمه‌ساخت یافته کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
  • مطالعه تطبیقی تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
  • مطبوعات ایران تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
  • مناسک بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
ن
  • نشانه شناسی نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
  • نظریه داده بنیاد (گرندد تئوری) واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
  • نقش قهرمان قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
  • نهضت حسینی بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
و
  • واژه های کلیدی: سفر قهرمان قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
  • والدین تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
  • ویژگی‌های فیلم تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]