آینده پژوهیآینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
ا
احساس امنیتتاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
ادبیاتروابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
ارتباطات سلامتکاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
ارتباطات علمارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
استان سیستان و بلوچستانتاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
استعارهکاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
اسطورهروابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
افکار عمومی«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
انقلاب اسلامینظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
اورژانسکاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
ایرانمدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
اینترنت و فضای مجازیارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
ب
بازیروابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
بازی میرمهناقهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
بازی ندای وظیفهقهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
بوستان و گلستانِ سعدیفرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
بینامتنیتروابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
پ
پیشرانآینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
ت
تبلیغات محصولات غذاییتکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
تحلیل گفتمانکاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
تحلیل گفتمان انتقادیکاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
تحلیل محتواتکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
تفکر و سواد رسانهایمفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
تکنیک های پیشبردیتکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
تلویزیون جمهوری اسلامی ایرانتکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
تمدن سازینظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
توزیع سنتینقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
تولیدات رسانهایمدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
توییتر«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
ج
جذب مخاطبفرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
جنگکاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
جوانان تهرانواکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
جوزف کمبلقهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
چ
چارچوبسازی«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
چالش اقتصادینقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
خ
خانوادهتحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
د
داناوریطراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
درک انتقادیمفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
دنیای عربمدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
رسانهآینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
رسانهتاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
رسانهبررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
رسانهنظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
رسانهای شدن دینتحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
رسانههافرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
رسانه های سنتیآینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
رسانههای نوینارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
رضایت مخاطبانتأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
روزنامه کیهانکاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
روزنامهنگاری دینیتحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
روزنامهنگاری علمارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
ز
زبانشناسی نقشگراکاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
زنجیره ارزشمدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
س
سبک زندگیواکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
سبک زندگیبررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
سرمایه فرهنگیبررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
سناریوآینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
سواد رسانهایبررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
سیاستگذاریارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
سیاستگذاریبررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 259-289]
سینماتأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
سینماتاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 131-165]
ش
شارطراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
شایستگی اجتماعیمفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
شایستگی شخصیمفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 99-129]
شبکه سبلان اردبیلبازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
شبکه مجازیواکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
شبکه های اجتماعیآینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 291-338]
شکاف ارتباطیتحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
شهر انسانیـشناختیطراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
شهرهوشمندطراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
شهرهوشمند شاریطراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
ع
عراقمدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
عوامل برون سازمانینقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
ف
فرزندانتحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
فرهنگسازیفرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
فضای مجازینقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
فوتبال«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
فیلمتأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
ق
قیام عاشورابازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
ک
کاربران«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
کودکانتکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
گ
گفتگوتحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
گفتگوی بین نسلیتحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
گفتمان های سینمایینظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
گیم بوردروابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-98]
م
ماه محرمبازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
مخاطبگراییتأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
مصاحبه عمیق نیمهساخت یافتهکاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 191-216]
مطالعه تطبیقیتحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
مطبوعات ایرانتحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
مناسکبازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
ن
نشانه شناسینظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 339-375]
نظریه داده بنیاد (گرندد تئوری)واکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
نقش قهرمانقهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
نهضت حسینیبازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
و
واژه های کلیدی: سفر قهرمانقهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 167-189]
والدینتحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 217-258]
ویژگیهای فیلمتأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]