آ
  • آزادی اطلاعات تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
  • آزادی بیان پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
  • آزادی بیان تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
  • آیین توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ا
  • اختلاس کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
  • ارتباطات تجاری شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • استخراج ویژگی بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخص‌ها تا استخراج ویژگی‌های مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
  • انتخاب رسانه شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • اوقات فراغت تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
  • اینستاگرام ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
  • اینستاگرام بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
ب
  • بازنمایی بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
  • بازیابی تصاویر بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخص‌ها تا استخراج ویژگی‌های مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
  • برندسازی شخصی ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
پ
  • پلتفرم‌ ویدئویی آنلاین ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
  • پیشگیری از جرم کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
ت
  • تحلیل شبکه رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
  • تشخیص فرصت تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
  • تنظیم گری مشارکتی ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
  • توسعه زنان طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
  • توییتر دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
  • توییتر رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
ج
  • جشنواره ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
  • جشنواره جهانی فیلم فجر ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
ح
  • حافظه تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • حقوق ارتباطات پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
  • حقوق رسانه پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
  • حکمرانی ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
خ
  • خدمات رسانه‌ای ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
  • خودتنظیم گری ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
  • خودکارآمدی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
د
  • دیپلماسی ایران دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
  • دیگریِ فربه بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ر
  • رسانه پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
  • رسانه دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
  • رسانه های آزاد کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
  • رسانه‌های اجتماعی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
  • رسانه‏های اجتماعی راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
  • رسانه های چاپی تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
  • رسانه‌های خبری تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
  • رسانه های غیرچاپی تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
  • رسانه های نوین اجتماعی تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • رفتار خرید مشتری شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • رهبران افکار رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
  • روایت فتح «نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایت‌گری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
  • روایت‌گری «نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایت‌گری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
ز
  • زندگی روزمره بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
س
  • سازمان صدا و سیما راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
  • سرمایه فرهنگی بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
  • سواد رسانه ای کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
  • سوژه بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
  • سیاستگذاری طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
ش
  • شایعات سیاسی نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
  • شبکه پاداش تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • شبکه شناخت اجتماعی تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • شبکه شناخت خودمرجع تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • شبکه‌های اجتماعی رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
  • شبکه های اجتماعی بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
  • شرق شناسی نوین بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
  • شفافیت کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
  • شفافیت تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
  • شفافیت رسانه‌‌‌ای تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
  • شهید آوینی «نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایت‌گری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
ص
  • صداوسیما نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
ط
  • طبقه متوسط جدید توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ع
  • عزاداری توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ف
  • فرآیند راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
  • فردیت بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
  • فضای آنلاین بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
  • فضای مجازی نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
  • فومو بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
  • فیلم پدر و دختر تحلیل کهن‌الگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
  • فیلم فروشنده اثر فرهادی بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
ق
  • قدرت نرم دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
  • قشربندی اجتماعی تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
ک
  • کارآفرینان ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
  • کرونا توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
  • کسب‌و‌کار اینترنتی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
  • کلان داده رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
  • کلیشه بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
  • کهن‌الگو تحلیل کهن‌الگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
گ
  • گراندد تئوری نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
  • گلیزر طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
م
  • مجازی شدن توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
  • مدیران تجاری شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • مدیریت دانش راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
  • مرجعیت تحلیل اهمیت_عملکرد ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
  • مرگ توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
  • مصرف رسانه ای تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
  • مطبوعات طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
  • مقایسه اجتماعی بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
  • مناسک بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ن
  • ناخودآگاه جمعی تحلیل کهن‌الگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
  • نظریه برپایه طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
و
  • ویژگی‌های سطح بالا بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخص‌ها تا استخراج ویژگی‌های مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
  • ویژگی‌های سطح پایین بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخص‌ها تا استخراج ویژگی‌های مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
ه
  • هرس سیناپسی تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • هوش فرهنگی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
ی
  • یونگ تحلیل کهن‌الگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]