پلتفرم ویدئویی آنلاینارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
پیشگیری از جرمکارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
ت
تحلیل شبکهرهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
تشخیص فرصتتاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
تنظیم گری مشارکتیارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
توسعه زنانطراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
توییتردیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
توییتررهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
ج
جشنوارهارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
جشنواره جهانی فیلم فجرارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
حقوق ارتباطاتپدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
حقوق رسانهپدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
حکمرانیارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
خ
خدمات رسانهایارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
خودتنظیم گریارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
خودکارآمدیتاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
د
دیپلماسی ایراندیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
دیگریِ فربهبازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ر
رسانهپدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
رسانهدیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
رسانه های آزادکارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
رسانههای اجتماعیتاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
رسانههای اجتماعیراهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
رسانه های چاپیتحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
رسانههای خبریتحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
رسانه های غیرچاپیتحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
رفتار خرید مشتریشناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
رهبران افکاررهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
روایت فتح«نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایتگری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
روایتگری«نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایتگری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
ز
زندگی روزمرهبازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
س
سازمان صدا و سیماراهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
سرمایه فرهنگیبررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
سواد رسانه ایکارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
سوژهبازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
سیاستگذاریطراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
ش
شایعات سیاسینقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
شبکه پاداشتحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
شبکه شناخت اجتماعیتحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
شبکه شناخت خودمرجعتحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
شبکههای اجتماعیرهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
شبکه های اجتماعیبررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
شبکههای اجتماعی مجازینقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
شرق شناسی نوینبازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
شفافیتکارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
شفافیتتحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
شفافیت رسانهایتحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
شهید آوینی«نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایتگری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
ص
صداوسیمانقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
ط
طبقه متوسط جدیدتوصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ع
عزاداریتوصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ف
فرآیندراهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
فردیتبازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
فضای آنلاینبازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
فضای مجازینقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
فوموبررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
فیلم پدر و دخترتحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
فیلم فروشنده اثر فرهادیبازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
ق
قدرت نرمدیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
قشربندی اجتماعیتحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
کروناتوصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
کسبوکار اینترنتیتاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
کلان دادهرهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
کلیشهبازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
کهنالگوتحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
گ
گراندد تئورینقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
گلیزرطراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
م
مجازی شدنتوصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
مدیران تجاریشناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
مدیریت دانشراهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
مرجعیت تحلیل اهمیت_عملکردارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
مرگتوصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
مصرف رسانه ایتحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
مطبوعاتطراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
مقایسه اجتماعیبررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
مناسکبازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ن
ناخودآگاه جمعیتحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
نظریه برپایهطراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
نظریه داده بنیادارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
و
ویژگیهای سطح بالابازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخصها تا استخراج ویژگیهای مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
ویژگیهای سطح پایینبازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخصها تا استخراج ویژگیهای مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
ویژگیهای شخصیتیبررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
هوش فرهنگیتاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
ی
یونگتحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]