آ
-
آزادی اطلاعات
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
-
آزادی بیان
پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
-
آزادی بیان
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
-
آیین
توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ا
-
اختلاس
کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
-
ارتباطات تجاری
شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
استخراج ویژگی
بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخصها تا استخراج ویژگیهای مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
-
انتخاب رسانه
شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
اوقات فراغت
تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
-
اینستاگرام
ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
-
اینستاگرام
بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
ب
-
بازنمایی
بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
-
بازیابی تصاویر
بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخصها تا استخراج ویژگیهای مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
-
برندسازی شخصی
ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
پ
-
پلتفرم ویدئویی آنلاین
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
-
پیشگیری از جرم
کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
ت
-
تحلیل شبکه
رهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
-
تشخیص فرصت
تاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
-
تنظیم گری مشارکتی
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
-
توسعه زنان
طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
-
توییتر
دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
-
توییتر
رهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
ج
-
جشنواره
ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
-
جشنواره جهانی فیلم فجر
ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
ح
-
حافظه
تحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
حقوق ارتباطات
پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
-
حقوق رسانه
پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
-
حکمرانی
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
خ
-
خدمات رسانهای
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
-
خودتنظیم گری
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]
-
خودکارآمدی
تاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
د
-
دیپلماسی ایران
دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
-
دیگریِ فربه
بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ر
-
رسانه
پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]
-
رسانه
دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
-
رسانه های آزاد
کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
-
رسانههای اجتماعی
تاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
-
رسانههای اجتماعی
راهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
-
رسانه های چاپی
تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
-
رسانههای خبری
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
-
رسانه های غیرچاپی
تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
-
رسانه های نوین اجتماعی
تحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
رفتار خرید مشتری
شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
رهبران افکار
رهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
-
روایت فتح
«نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایتگری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
-
روایتگری
«نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایتگری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
ز
-
زندگی روزمره
بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
س
-
سازمان صدا و سیما
راهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
-
سرمایه فرهنگی
بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
-
سواد رسانه ای
کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
-
سوژه
بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
-
سیاستگذاری
طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
ش
-
شایعات سیاسی
نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
-
شبکه پاداش
تحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
شبکه شناخت اجتماعی
تحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
شبکه شناخت خودمرجع
تحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
شبکههای اجتماعی
رهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
-
شبکه های اجتماعی
بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
-
شرق شناسی نوین
بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
-
شفافیت
کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
-
شفافیت
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
-
شفافیت رسانهای
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]
-
شهید آوینی
«نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایتگری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]
ص
-
صداوسیما
نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
ط
-
طبقه متوسط جدید
توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ع
-
عزاداری
توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
ف
-
فرآیند
راهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
-
فردیت
بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
-
فضای آنلاین
بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
-
فضای مجازی
نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
-
فومو
بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
-
فیلم پدر و دختر
تحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
-
فیلم فروشنده اثر فرهادی
بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
ق
-
قدرت نرم
دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]
-
قشربندی اجتماعی
تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
ک
-
کارآفرینان
ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
-
کرونا
توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
-
کسبوکار اینترنتی
تاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
-
کلان داده
رهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]
-
کلیشه
بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرقشناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]
-
کهنالگو
تحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
گ
-
گراندد تئوری
نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]
-
گلیزر
طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
م
-
مجازی شدن
توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
-
مدیران تجاری
شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
مدیریت دانش
راهکارهای بکارگیری رسانههای اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]
-
مرجعیت تحلیل اهمیت_عملکرد
ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]
-
مرگ
توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]
-
مصرف رسانه ای
تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]
-
مطبوعات
طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
-
مقایسه اجتماعی
بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
-
مناسک
بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابیشدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهمگسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ن
-
ناخودآگاه جمعی
تحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]
-
نظریه برپایه
طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]
و
-
ویژگیهای سطح بالا
بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخصها تا استخراج ویژگیهای مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
-
ویژگیهای سطح پایین
بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخصها تا استخراج ویژگیهای مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]
ه
-
هرس سیناپسی
تحلیل عصبشناختی آسیبهای رسانههای نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
هوش فرهنگی
تاثیر رسانههای اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]
ی
-
یونگ
تحلیل کهنالگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]