آذری، غلامرضا
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
ا
اردلانی، حسین
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
اصالتی، محمد علی
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
افشانی، سیدعلیرضا
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
امیرمظاهری، امیرمسعود
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
ایرجی، مریم
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
ب
بشیر، حسن
جریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
بشیر، حسن
شبکههای مجازی و شکلگیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]
پ
پوریا نسب، آیدا
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
ج
جلیلوند خسروی، مسعود
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
جمشیدی حسن آبادی، اسماعیل
تحلیل کیفی سواد رسانهای در اثر پذیری روانی کووید 19 در شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 1-34]
ح
حاجی محمدجعفر، مریم
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
حری نجف آبادی، الهام
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
حسنی دخت، سودابه
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
حسینی، سید حمید
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
حسینی، سیدعبدالرحیم
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
د
دادگران، محمد
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
ر
راودراد، اعظم
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
راودراد، اعظم
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
رحمان زاده، سید علی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
رزمجو، علی اکبر
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
رستگار، یاسر
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
رشیدی، احتشام
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
روحانی، علی
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
رونقی نوتاش، مهناز
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
رونقی نوتاش، مهناز
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ز
زرگر، سیدمحمد
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
زمانی، هوشنگ
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
زمانی عظیم، هوشنگ
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
س
سرافراز، پرنیان
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
سیدآقایی احمدی، سیده زهرا
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
سید ابراهیمی نژاد، فاطمه
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
ش
شاکری، محمدعلی
جریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
شاکری نژاد، محسن
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
شاملو، کاظم
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
شهابی، علی
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
شهابی، وحید
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
شهبازی، محمد
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
محمدصالحی دارانی، صفورا
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
مزیدی، علی محمد
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
مژدهی فر، شیوا
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
ملیحی، سید مصطفی
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
مهدوی، هامون
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
مهرابی، داوود
بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
ن
نعمتی انارکی، داوود
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
نیرومند، لیلا
تحلیل کیفی سواد رسانهای در اثر پذیری روانی کووید 19 در شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 1-34]
نیکخواه، هدایت الله
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
و
ویسی سرچمی، ارسلان
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
ه
هاشم زهی، نوروز
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
همراز، ویدا
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
ی
یراق بافان، مجید
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]