آ
  • آزادی بیان بررسی نقش اخلاق رسانه‌ای در طنز مکتوب نشریات کشور [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
  • آسیب‌های اجتماعی طراحی نظام شناسایی و طبقه بندی ابعاد آسیب های اجتماعی معطوف به شبکه های اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 303-331]
  • آموزش عوامل موثر بر ارتقاء آموزش سواد رسانه‌ در مدارس از دیدگاه کارشناسان کمیسیون اتحادیه اروپا [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 167-190]
ا
ب
پ
  • پزشکی مدرن فضای مجازی و پست مدرن شدن عرصه پزشکی (مطالعه موردی: موسیقی درمانی) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 227-254]
  • پست مدرنیسم پزشکی فضای مجازی و پست مدرن شدن عرصه پزشکی (مطالعه موردی: موسیقی درمانی) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 227-254]
  • پویانمایی تحلیل مقایسه‌ای بازنمایی مهارت‌های ارتباطی در پویانمایی‌های ایرانی و غیرایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 37-54]
ت
  • تابو مقایسه گرایش سخنرانان مذهبی و سیاسی به کاربرد انواع تابوها در برنامه‌‌های تلویزیون [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
  • تاثیرات روانی مواجهه با محتوای خارج عرف جنسی در اینترنت و فضای مجازی و تاثیرات درون روانی بر نوجوانان در شهر تهران، یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 55-90]
  • تبلیغات سیاسی درک رفتار رایدهی: استفاده از مدل درگیری- استدلالی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-35]
  • تحلیل لایه‌ای تحلیل لایه‌ای بازی‌های رایانه‌ای: رویکردی برای داوری اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • تحلیل محتوای کیفی بازنمایی کلیشه های قومی در سریال های تلویزیون (بازه زمانی:1392-1380) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 111-130]
  • تلویزیون مقایسه گرایش سخنرانان مذهبی و سیاسی به کاربرد انواع تابوها در برنامه‌‌های تلویزیون [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
  • تهران مواجهه با محتوای خارج عرف جنسی در اینترنت و فضای مجازی و تاثیرات درون روانی بر نوجوانان در شهر تهران، یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 55-90]
ج
ح
  • حریم خصوصی بررسی نقش اخلاق رسانه‌ای در طنز مکتوب نشریات کشور [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
  • حس مکان حس تعلق به مکان و مطالعه تطبیقی آن در مکان‏های واقعی و مجازی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 157-177]
  • حق مولف حق مؤلف در فضای مجازی با تاکید بر کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
  • حق مولف رتبه بندی عوامل اثرگذار بر حقوق مالکیت معنوی در فضای سایبر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 247-267]
  • حقوق مالکیت معنوی رتبه بندی عوامل اثرگذار بر حقوق مالکیت معنوی در فضای سایبر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 247-267]
خ
  • خبر نظارت و ارزیابی مطلوب خبر صدا وسیما از منظر کارشناسان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-246]
  • خودمراقبتی یا کنترل بدن بازنمایی فرهنگ بدن در مجلات عامه‌پسند زنان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 201-225]
د
  • داوری اخلاقی تحلیل لایه‌ای بازی‌های رایانه‌ای: رویکردی برای داوری اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • دبیران و ناظران خبر نظارت و ارزیابی مطلوب خبر صدا وسیما از منظر کارشناسان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-246]
  • دگرگونی اجتماعی شناسایی و مقایسه مسایل اجتماعی ایران از منظر فیلم‌های مستند (در دو دهه قبل و بعد از انقلاب اسلامی 1380-1340) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 43-64]
  • دنیای مجازی دنیای مجازی، رسانه جهانی، و اخلاق جهان وطنانه [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]
ر
  • رسانه تحلیل مقایسه‌ای بازنمایی مهارت‌های ارتباطی در پویانمایی‌های ایرانی و غیرایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 37-54]
  • رسانه‌های آمریکایی بررسی تطبیقی بازنمایی ایدئولوژی در رسانه‌های ایرانی و آمریکایی در چارچوب نظریه ایدئولوژیک وندایک؛ مطالعه موردی برجام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 191-218]
  • رسانه‌های ایرانی بررسی تطبیقی بازنمایی ایدئولوژی در رسانه‌های ایرانی و آمریکایی در چارچوب نظریه ایدئولوژیک وندایک؛ مطالعه موردی برجام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 191-218]
  • رفتار رایدهی درک رفتار رایدهی: استفاده از مدل درگیری- استدلالی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-35]
  • روابط عمومی اخلاق حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 109-125]
  • روش دلفی رتبه بندی عوامل اثرگذار بر حقوق مالکیت معنوی در فضای سایبر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 247-267]
س
  • ساختار سازمانی اخلاق حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 109-125]
  • سازندگان فیلم رستاخیز چالش‌های پیش روی فیلم‌های دینی در سینمای ایران: مطالعه موردی فیلم سینمایی "رستاخیز" [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 127-156]
  • سخنرانی سیاسی مقایسه گرایش سخنرانان مذهبی و سیاسی به کاربرد انواع تابوها در برنامه‌‌های تلویزیون [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
  • سخنرانی مذهبی مقایسه گرایش سخنرانان مذهبی و سیاسی به کاربرد انواع تابوها در برنامه‌‌های تلویزیون [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
  • سریال های تلویزیونی بازنمایی کلیشه های قومی در سریال های تلویزیون (بازه زمانی:1392-1380) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 111-130]
  • سواد رسانه‌ای عوامل موثر بر ارتقاء آموزش سواد رسانه‌ در مدارس از دیدگاه کارشناسان کمیسیون اتحادیه اروپا [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 167-190]
  • سیاست-سرگرمی شرایط و فرآیندهای موثر در مصرف برنامه‌های سیاسی سرگرم‌کننده در میان مخاطبان جوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-291]
  • سیاست‌گذاری نظارت و ارزیابی مطلوب خبر صدا وسیما از منظر کارشناسان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-246]
  • سیاستگذاری رسانه‌ای ادراک عدالت رسانه‌ای مخاطبان محلی از برنامه‌های شبکه‌های استانی صداوسیما: مطالعه موردی شبکه استانی کرمان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 131-166]
ش
  • شاخص‌های نظارت نظارت و ارزیابی مطلوب خبر صدا وسیما از منظر کارشناسان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-246]
  • شبکه‌های اجتماعی طراحی نظام شناسایی و طبقه بندی ابعاد آسیب های اجتماعی معطوف به شبکه های اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 303-331]
  • شبکه‌های استانی صداوسیما ادراک عدالت رسانه‌ای مخاطبان محلی از برنامه‌های شبکه‌های استانی صداوسیما: مطالعه موردی شبکه استانی کرمان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 131-166]
  • شبکۀ کرمان ادراک عدالت رسانه‌ای مخاطبان محلی از برنامه‌های شبکه‌های استانی صداوسیما: مطالعه موردی شبکه استانی کرمان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 131-166]
ص
  • صداقت و امانت داری اخلاق حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 109-125]
  • صداوسیما شرایط و فرآیندهای موثر در مصرف برنامه‌های سیاسی سرگرم‌کننده در میان مخاطبان جوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-291]
  • صدای آمریکا شرایط و فرآیندهای موثر در مصرف برنامه‌های سیاسی سرگرم‌کننده در میان مخاطبان جوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-291]
ط
  • طب جایگزین فضای مجازی و پست مدرن شدن عرصه پزشکی (مطالعه موردی: موسیقی درمانی) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 227-254]
  • طب مکمل فضای مجازی و پست مدرن شدن عرصه پزشکی (مطالعه موردی: موسیقی درمانی) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 227-254]
  • طراحی نظام طراحی نظام شناسایی و طبقه بندی ابعاد آسیب های اجتماعی معطوف به شبکه های اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 303-331]
  • طنز بررسی نقش اخلاق رسانه‌ای در طنز مکتوب نشریات کشور [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
ع
  • عدالت رسانه‌ای ادراک عدالت رسانه‌ای مخاطبان محلی از برنامه‌های شبکه‌های استانی صداوسیما: مطالعه موردی شبکه استانی کرمان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 131-166]
ف
  • فراترکیب طراحی نظام شناسایی و طبقه بندی ابعاد آسیب های اجتماعی معطوف به شبکه های اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 303-331]
  • فضای مجازی حق مؤلف در فضای مجازی با تاکید بر کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
  • فضای مجازی فضای مجازی و پست مدرن شدن عرصه پزشکی (مطالعه موردی: موسیقی درمانی) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 227-254]
  • فضای مجازی رتبه بندی عوامل اثرگذار بر حقوق مالکیت معنوی در فضای سایبر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 247-267]
  • فضای مجازی اینترنت مواجهه با محتوای خارج عرف جنسی در اینترنت و فضای مجازی و تاثیرات درون روانی بر نوجوانان در شهر تهران، یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 55-90]
  • فقها چالش‌های پیش روی فیلم‌های دینی در سینمای ایران: مطالعه موردی فیلم سینمایی "رستاخیز" [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 127-156]
  • فیلم رستاخیز چالش‌های پیش روی فیلم‌های دینی در سینمای ایران: مطالعه موردی فیلم سینمایی "رستاخیز" [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 127-156]
  • فیلم مستند شناسایی و مقایسه مسایل اجتماعی ایران از منظر فیلم‌های مستند (در دو دهه قبل و بعد از انقلاب اسلامی 1380-1340) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 43-64]
ق
  • قومیت بازنمایی کلیشه های قومی در سریال های تلویزیون (بازه زمانی:1392-1380) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 111-130]
ک
  • کاریکاتور بررسی نقش اخلاق رسانه‌ای در طنز مکتوب نشریات کشور [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
  • کتابخانه‌های دیجیتال حق مؤلف در فضای مجازی با تاکید بر کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
  • کلیشه بازنمایی کلیشه های قومی در سریال های تلویزیون (بازه زمانی:1392-1380) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 111-130]
  • کمیسیون اتحادیه اروپا عوامل موثر بر ارتقاء آموزش سواد رسانه‌ در مدارس از دیدگاه کارشناسان کمیسیون اتحادیه اروپا [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 167-190]
  • کنداکتور خبر نظارت و ارزیابی مطلوب خبر صدا وسیما از منظر کارشناسان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-246]
  • کودکان تحلیل مقایسه‌ای بازنمایی مهارت‌های ارتباطی در پویانمایی‌های ایرانی و غیرایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 37-54]
م
  • محتوای جنسی مواجهه با محتوای خارج عرف جنسی در اینترنت و فضای مجازی و تاثیرات درون روانی بر نوجوانان در شهر تهران، یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 55-90]
  • محتوای دیجیتال حق مؤلف در فضای مجازی با تاکید بر کتابخانه‌های دیجیتال [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
  • مدرسه عوامل موثر بر ارتقاء آموزش سواد رسانه‌ در مدارس از دیدگاه کارشناسان کمیسیون اتحادیه اروپا [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 167-190]
  • مدل درگیری-استدلالی درک رفتار رایدهی: استفاده از مدل درگیری- استدلالی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-35]
  • مسأله اجتماعی شناسایی و مقایسه مسایل اجتماعی ایران از منظر فیلم‌های مستند (در دو دهه قبل و بعد از انقلاب اسلامی 1380-1340) [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 43-64]
  • مسئولین چالش‌های پیش روی فیلم‌های دینی در سینمای ایران: مطالعه موردی فیلم سینمایی "رستاخیز" [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 127-156]
  • مکان عینی حس تعلق به مکان و مطالعه تطبیقی آن در مکان‏های واقعی و مجازی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 157-177]
  • مکان مجازی حس تعلق به مکان و مطالعه تطبیقی آن در مکان‏های واقعی و مجازی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 157-177]
  • من‌وتو شرایط و فرآیندهای موثر در مصرف برنامه‌های سیاسی سرگرم‌کننده در میان مخاطبان جوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-291]
  • مهارت ارتباطی تحلیل مقایسه‌ای بازنمایی مهارت‌های ارتباطی در پویانمایی‌های ایرانی و غیرایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 37-54]
ن
  • نرم‌خبر شرایط و فرآیندهای موثر در مصرف برنامه‌های سیاسی سرگرم‌کننده در میان مخاطبان جوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-291]
  • نشانه‌شناسی تحلیل مقایسه‌ای بازنمایی مهارت‌های ارتباطی در پویانمایی‌های ایرانی و غیرایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 37-54]
  • نظریه ایدئولوژیک وندایک بررسی تطبیقی بازنمایی ایدئولوژی در رسانه‌های ایرانی و آمریکایی در چارچوب نظریه ایدئولوژیک وندایک؛ مطالعه موردی برجام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 191-218]
  • نظریه کنش ارتباطی چالش‌های پیش روی فیلم‌های دینی در سینمای ایران: مطالعه موردی فیلم سینمایی "رستاخیز" [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 127-156]
  • نوجوانان مواجهه با محتوای خارج عرف جنسی در اینترنت و فضای مجازی و تاثیرات درون روانی بر نوجوانان در شهر تهران، یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 55-90]
و
  • وطن پرستی دنیای مجازی، رسانه جهانی، و اخلاق جهان وطنانه [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 179-200]