آ
  • آگهی خدمات عمومی نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
  • آلفرد یعقوب زاده نشانه‌ها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
  • آموزش تطبیقی نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
ا
  • اخبار جعلی جریان‌سازی شبکه‌های اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
  • ادبیات کهن مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
  • ارتباطات غیرکلامی بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
  • ارزش های اجتماعی نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
  • ارزش های فرهنگی رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
  • استفاده و رضایت مندی بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانه‌های اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
  • اصلاحات تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
  • اعتماد ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
  • اقناع الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
  • اقناع راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
  • ایموجی بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
  • اینفلوئنسر مارکتینگ قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
ب
  • بازتولید فرهنگی رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
  • بحران کووید 19 ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
  • برنامه رادیویی مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
  • بزه دیدگی سایبری نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • بندرعباس تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
پ
  • پویایی شناسی سیستم بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
ت
  • تبلیغات الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
  • تبلیغات بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
  • تبلیغات قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
  • تبلیغات تجاری الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
  • تفسیر نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
  • تفکّر انتقادی نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • تکنیک دیماتل فازی بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • تلویزیون الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
  • تنش بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
  • توئیتر بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
  • توسعه توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
  • توسعه بازاریابی اجتماعی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
  • تولیدات هنری مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
ج
  • جریان سازی جریان‌سازی شبکه‌های اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
  • جوانان شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]
ح
  • حوزه حلّه نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
د
  • دانشجویان نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • دانشگاه پیام نور نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • دگرگونی فرهنگی رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
ر
  • رادیو نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
  • رسانه ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
  • رسانه راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
  • رسانه خبری اعتمادساز ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
  • رسانه‌های اجتماعی دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
  • رسانه‌های اجتماعی بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانه‌های اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
  • رسانه های اجتماعی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
  • رسانه های اجتماعی قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
  • رسانه های اجتماعی بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • رسانه‌های جدید توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
  • رسانه‌های جمعی توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
  • رسانه‏ های نوپدید رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
  • رفتارهای پرخطر بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانه‌های اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
  • روش های اقناعی الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
س
  • ساختار مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
  • سازمان صدا و سیمای ایران شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
  • سرمایه‌فرهنگی تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
  • سواد رسانه‌ای دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
  • سواد رسانه ای نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • سیاست فرهنگی تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
  • سیاستگذاری رسانه‌ای تدوین مدل سیاستگذاری رسانه‌ای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
  • سیاستگذاری فرهنگی مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
  • سینما تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ش
  • شبکه‌های اجتماعی جریان‌سازی شبکه‌های اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
  • شبکه های اجتماعی بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]
  • شبکه‌ی کنش دومینویی دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
  • شبکه‌ی کنش مشارکتی دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
ص
ع
  • عکاسی جنگ نشانه‌ها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
  • علوم‌شناختی تدوین مدل سیاستگذاری رسانه‌ای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
ف
  • فرهنگ مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
  • فضای مجازی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
  • فقه نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
  • فیلم مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
  • فیلم تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ق
  • قانون‌گریزی تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
ک
  • کلام نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
  • کلیدواژه: دفاع مقدس نشانه‌ها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
  • کنش بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
  • کوید19 بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
گ
  • گردشگری بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
  • گفتمان مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
  • گفتمان تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
م
  • مخاطب راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
  • مدل سیاستگذاری رسانه‌ای تدوین مدل سیاستگذاری رسانه‌ای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
  • مدیریت مصرف راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
  • مصرف آب راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
  • مصرف موسیقی تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
  • مقررات گذاری قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
ن
  • نشانه شناسی گفتمانی نشانه‌ها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
  • نشانه‌معناشناسی بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
  • نظریه‌های ارتباط جمعی توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
و
  • واژگان کلیدی: موسیقی تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
ه
  • همه گیری اطلاعات بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • هنجارهای فرهنگی رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
  • هنجارهایی اجتماعی بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانه‌های اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
  • هویت مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
  • هویت اجتماعی مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
  • هویت مدرن شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]