آگهی خدمات عمومینقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
آلفرد یعقوب زادهنشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
آموزش تطبیقینقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
ا
اخبار جعلیجریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
ادبیات کهنمطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
ارتباطات غیرکلامیبررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
ارزش های اجتماعینقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
ارزش های فرهنگیرسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
استفاده و رضایت مندیبررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
اصلاحاتتحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
اعتمادارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
اقناعالگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
اقناعراهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
ایموجیبررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
اینفلوئنسر مارکتینگقانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
ب
بازتولید فرهنگیرسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
بحران کووید 19ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
برنامه رادیوییمطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
بزه دیدگی سایبرینقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
بندرعباستحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
پ
پویایی شناسی سیستمبررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
ت
تبلیغاتالگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
تبلیغاتقانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
تبلیغات تجاریالگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
تفسیرنقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
تفکّر انتقادینقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
تکنیک دیماتل فازیبررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
تلویزیونالگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
توئیتربررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
توسعهتوسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
توسعه بازاریابی اجتماعیشناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
تولیدات هنریمطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
ج
جریان سازیجریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
حوزه حلّهنقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
د
دانشجویاننقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
دانشگاه پیام نورنقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
دگرگونی فرهنگیرسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
ر
رادیونقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
رسانهارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
رسانهراهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
رسانه خبری اعتمادسازارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
رسانههای اجتماعیدومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
رسانههای اجتماعیبررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
رسانه های اجتماعیشناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
رسانه های اجتماعیقانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
رسانه های اجتماعیبررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
رسانههای جدیدتوسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
رسانههای جمعیتوسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
رسانه های نوپدیدرسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
رفتارهای پرخطربررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
روش های اقناعیالگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
س
ساختارمطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
سازمان صدا و سیمای ایرانشناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
سرمایهفرهنگیتحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
سواد رسانهایدومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
سواد رسانه اینقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
سیاست فرهنگیتحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
سیاستگذاری رسانهایتدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
سیاستگذاری فرهنگیمطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
سینماتحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ش
شبکههای اجتماعیجریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
شبکه های اجتماعیبررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
شبکههای اجتماعی مجازیشبکههای مجازی و شکلگیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]
شبکهی کنش دومینوییدومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
شبکهی کنش مشارکتیدومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
ص
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانتدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
ع
عکاسی جنگنشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
علومشناختیتدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
ف
فرهنگمطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
فضای مجازیشناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
فقهنقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
فیلممطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
فیلمتحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ق
قانونگریزیتحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
ک
کلامنقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
کلیدواژه: دفاع مقدسنشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
گفتمانمطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
گفتمانتحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
م
مخاطبراهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
مدل سیاستگذاری رسانهایتدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
مدیریت مصرفراهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
مصرف آبراهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
مصرف موسیقیتحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
مقررات گذاریقانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
ن
نشانه شناسی گفتمانینشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
نظریههای ارتباط جمعیتوسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
و
واژگان کلیدی: موسیقیتحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
ه
همه گیری اطلاعاتبررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
هنجارهای فرهنگیرسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
هنجارهایی اجتماعیبررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
هویتمطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
هویت اجتماعیمطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]