آ
-
آگهی خدمات عمومی
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
-
آلفرد یعقوب زاده
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
آموزش تطبیقی
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
ا
-
اخبار جعلی
جریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
-
ادبیات کهن
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
-
ارتباطات غیرکلامی
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
-
ارزش های اجتماعی
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
-
ارزش های فرهنگی
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
-
استفاده و رضایت مندی
بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
-
اصلاحات
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
-
اعتماد
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
-
اقناع
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
-
اقناع
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
-
ایموجی
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
-
اینفلوئنسر مارکتینگ
قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
ب
-
بازتولید فرهنگی
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
-
بحران کووید 19
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
-
برنامه رادیویی
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
-
بزه دیدگی سایبری
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
-
بندرعباس
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
پ
-
پویایی شناسی سیستم
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
ت
-
تبلیغات
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
-
تبلیغات
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
-
تبلیغات
قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
-
تبلیغات تجاری
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
-
تفسیر
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
-
تفکّر انتقادی
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
-
تکنیک دیماتل فازی
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
تلویزیون
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
-
تنش
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
-
توئیتر
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
-
توسعه
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
-
توسعه بازاریابی اجتماعی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
-
تولیدات هنری
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
ج
-
جریان سازی
جریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
-
جوانان
شبکههای مجازی و شکلگیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]
ح
-
حوزه حلّه
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
د
-
دانشجویان
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
-
دانشگاه پیام نور
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
-
دگرگونی فرهنگی
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
ر
-
رادیو
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]
-
رسانه
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
-
رسانه
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
-
رسانه خبری اعتمادساز
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]
-
رسانههای اجتماعی
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
-
رسانههای اجتماعی
بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
-
رسانه های اجتماعی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
-
رسانه های اجتماعی
قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
-
رسانه های اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
رسانههای جدید
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
-
رسانههای جمعی
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
-
رسانه های نوپدید
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
-
رفتارهای پرخطر
بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
-
روش های اقناعی
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]
س
-
ساختار
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
-
سازمان صدا و سیمای ایران
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
-
سرمایهفرهنگی
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
-
سواد رسانهای
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
-
سواد رسانه ای
نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
-
سیاست فرهنگی
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
-
سیاستگذاری رسانهای
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
-
سیاستگذاری فرهنگی
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
-
سینما
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ش
-
شبکههای اجتماعی
جریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]
-
شبکه های اجتماعی
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 219-235]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
شبکههای مجازی و شکلگیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]
-
شبکهی کنش دومینویی
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
-
شبکهی کنش مشارکتی
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 117-148]
ص
-
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
ع
-
عکاسی جنگ
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
علومشناختی
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
ف
-
فرهنگ
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
-
فضای مجازی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]
-
فقه
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
-
فیلم
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
-
فیلم
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
ق
-
قانونگریزی
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
ک
-
کلام
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 199-217]
-
کلیدواژه: دفاع مقدس
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
کنش
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
-
کوید19
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
گ
-
گردشگری
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
-
گفتمان
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]
-
گفتمان
تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 35-70]
م
-
مخاطب
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
-
مدل سیاستگذاری رسانهای
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]
-
مدیریت مصرف
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
-
مصرف آب
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]
-
مصرف موسیقی
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
-
مقررات گذاری
قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 237-255]
ن
-
نشانه شناسی گفتمانی
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
نشانهمعناشناسی
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]
-
نظریههای ارتباط جمعی
توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 71-115]
و
-
واژگان کلیدی: موسیقی
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]
ه
-
همه گیری اطلاعات
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
هنجارهای فرهنگی
رسانه های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 309-332]
-
هنجارهایی اجتماعی
بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانههای اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 279-307]
-
هویت
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
-
هویت اجتماعی
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]
-
هویت مدرن
شبکههای مجازی و شکلگیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-198]