آ

  • آموزش عالی شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی رشته‌های هنری-رسانه‌ای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]

  • آموزش هنر شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی رشته‌های هنری-رسانه‌ای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]

ا

  • ادراک عدالت مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

  • ارتباطات بین فرهنگی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]

  • ارتقاء کیفیت شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی رشته‌های هنری-رسانه‌ای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]

  • اسلام‌هراسی واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

  • اسلامورومیا رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

  • اسلامی هراسی بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

  • اقتصاد مقاوتی تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • اقدامات تلافی جویانه قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]

  • اقناع مخاطب رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • الگوهای ارتباطی زوجین تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]

  • امر به معروف و نهی از منکر ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

  • انقلاب اسلامی ایران بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

  • ایران هراسی بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

  • اینترنت بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

ب

  • بازدارندگی قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]

  • بازنمایی واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

  • برند و تمایل به خرید تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • بودریار بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایت‌های داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلم‌نامه از ‌چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]

پ

  • پست‌مدرنیسم بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

ت

  • تحلیل روایت بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایت‌های داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلم‌نامه از ‌چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]

  • تحلیل‌گفتمان بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

  • تشخص‌سازی تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]

  • تعامل ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

  • تکنولوژی بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]

  • توزیع فرصت‌ها مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

ج

چ

  • چارچوب واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

  • چت بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

د

  • دفاع قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]

  • دیجیتال ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

ر

  • راهبرد رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • راهبرد های انطباقی و غیر انطباقی کنترل فکر تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]

  • رایانه متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]

  • رسانه واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

  • رسانه نوین ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

  • رسانه‌های داخلی بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

  • رسانه‌های غربی واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

  • رسانه‌های نوین بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]

  • رمزگان ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

ز

  • زوال عاطفه بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

س

  • ساختارگرایی تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

  • سریال تلویزیونی رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

  • سواد رسانه ای رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • سیستم حرکتی متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]

  • سینمای جنگ تحمیلی تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

  • سینمای دفاع‏مقدس بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایت‌های داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلم‌نامه از ‌چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]

  • سینمای دفاع مقدس تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

ش

  • شبکه اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]

  • شبکه های اجتماعی مجازی رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • شخصیت ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

  • شناسایی قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]

  • شیعه هراسی بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

ط

  • طبقات اجتماعی مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

ع

  • عاملی رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

ف

  • فضای سایبری قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]

  • فضای مجازی تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]

  • فضای مجازی بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

  • فلسفه اخلاقی تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • فیلمِ لیلی با من است تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

  • فیلمِ مهاجر تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

ق

  • قهرمان مظلوم بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایت‌های داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلم‌نامه از ‌چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]

  • قوم پرستی تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

ک

  • کیفیت آموزش شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی رشته‌های هنری-رسانه‌ای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]

م

  • ماهواره بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

  • متحرکسازی کاراکتر- کاراکتر رایانه ای متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]

  • مجاز ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

  • مخاطب محور رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • مدل ارتباطی یاکوبسن ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

  • مردم‌نگاری اجتماعی مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

  • مستند اجتماعی ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

  • مصرف کمی شبکه‌های تلویزیون تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]

ن

  • نسبی‌گرایی فرهنگی بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

  • نشانه‌شناسی رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

  • نظریة مدیریت تأثیرگذاری تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]

  • نوبت‌گیری بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

ه

  • هارولد لاسول بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]

  • هالیوود بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

  • همگرایی ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

  • هوم‌لند رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

  • هویت تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]

  • هویت رسانه‌ای ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

ی

  • یزد بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]