آموزش عالیشناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
آموزش هنرشناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
ا
ادراک عدالتمقایسه ادراک عدالت رسانهای از برنامههای صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]
ارتباطات بین فرهنگینقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]
ارتقاء کیفیتشناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
اسلامهراسیواکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
اسلامورومیارویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
اسلامی هراسیبررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
اقتصاد مقاوتیتاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
اقناع مخاطبرویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
الگوهای ارتباطی زوجینتاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]
امر به معروف و نهی از منکرارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
انقلاب اسلامی ایرانبررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
ایران هراسیبررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
اینترنتبررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
راهبردرویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
راهبرد های انطباقی و غیر انطباقی کنترل فکرتاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]
رایانهمتحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]
رسانهواکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
رسانههای داخلیبررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
رسانههای غربیواکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
رسانههای نوینبررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانههای جمعی با توجه به ظهور رسانههای نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]
رمزگانارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
ز
زوال عاطفهبررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
س
ساختارگراییتبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
سریال تلویزیونیرویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
سواد رسانه ایرویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
سیستم حرکتیمتحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]
سینمای جنگ تحمیلیتبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
سینمای دفاعمقدسبازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایتهای داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلمنامه از چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]
سینمای دفاع مقدستبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
ش
شبکه اجتماعی مجازینقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]
شبکه های اجتماعی مجازیرویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
شخصیتارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
فضای مجازیتشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]
فضای مجازیبررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
فلسفه اخلاقیتاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
فیلمِ لیلی با من استتبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
فیلمِ مهاجرتبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
ق
قهرمان مظلومبازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایتهای داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلمنامه از چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]
قوم پرستیتاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
ک
کیفیت آموزششناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
م
ماهوارهبررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
متحرکسازی کاراکتر- کاراکتر رایانه ایمتحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]
مخاطب محوررویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
مدل ارتباطی یاکوبسنارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
مردمنگاری اجتماعیمقایسه ادراک عدالت رسانهای از برنامههای صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]
مستند اجتماعیارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
مصرف کمی شبکههای تلویزیونتاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]
ن
نسبیگرایی فرهنگیبررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
نشانهشناسیرویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
نظریة مدیریت تأثیرگذاریتشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]
نوبتگیریبررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
ه
هارولد لاسولبررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانههای جمعی با توجه به ظهور رسانههای نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]
هالیوودبررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]