آموزش عالی
شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
آموزش هنر
شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
ا
ادراک عدالت
مقایسه ادراک عدالت رسانهای از برنامههای صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]
ارتباطات بین فرهنگی
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]
ارتقاء کیفیت
شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
اسلامهراسی
واکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
اسلامورومیا
رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
اسلامی هراسی
بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
اقتصاد مقاوتی
تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
اقدامات تلافی جویانه
قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]
اقناع مخاطب
رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
الگوهای ارتباطی زوجین
تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]
امر به معروف و نهی از منکر
ارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
انقلاب اسلامی ایران
بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
ایران هراسی
بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
اینترنت
بررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
ب
بازدارندگی
قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]
بازنمایی
واکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
برند و تمایل به خرید
تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
بودریار
بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایتهای داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلمنامه از چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]
پ
پستمدرنیسم
بررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
ت
تحلیل روایت
بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایتهای داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلمنامه از چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]
تحلیلگفتمان
بررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
تشخصسازی
تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]
راهبرد
رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
راهبرد های انطباقی و غیر انطباقی کنترل فکر
تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]
رایانه
متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]
رسانه
واکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
رسانههای داخلی
بررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
رسانههای غربی
واکاوی نقش رسانههای غربی در اسلامهراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]
رسانههای نوین
بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانههای جمعی با توجه به ظهور رسانههای نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]
رمزگان
ارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
ز
زوال عاطفه
بررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
س
ساختارگرایی
تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
سریال تلویزیونی
رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
سواد رسانه ای
رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
سیستم حرکتی
متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]
سینمای جنگ تحمیلی
تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
سینمای دفاعمقدس
بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایتهای داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلمنامه از چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]
سینمای دفاع مقدس
تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
ش
شبکه اجتماعی مجازی
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]
شبکه های اجتماعی مجازی
رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
شخصیت
ارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
شناسایی
قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]
شیعه هراسی
بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]
ط
طبقات اجتماعی
مقایسه ادراک عدالت رسانهای از برنامههای صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]
ع
عاملی
رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
ف
فضای سایبری
قدرت بازدارندگی در فضای سایبر [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 61-88]
فضای مجازی
تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]
فضای مجازی
بررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
فلسفه اخلاقی
تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
فیلمِ لیلی با من است
تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
فیلمِ مهاجر
تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]
ق
قهرمان مظلوم
بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایتهای داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلمنامه از چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]
قوم پرستی
تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]
ک
کیفیت آموزش
شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاهها: مطالعه موردی رشتههای هنری-رسانهای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]
م
ماهواره
بررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
متحرکسازی کاراکتر- کاراکتر رایانه ای
متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]
مخاطب محور
رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
مدل ارتباطی یاکوبسن
ارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
مردمنگاری اجتماعی
مقایسه ادراک عدالت رسانهای از برنامههای صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]
مستند اجتماعی
ارجاعات شخصیتهای مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]
مصرف کمی شبکههای تلویزیون
تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]
ن
نسبیگرایی فرهنگی
بررسی تجربی تاثیر رسانههای ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پستمدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]
نشانهشناسی
رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوملند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]
نظریة مدیریت تأثیرگذاری
تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]
نوبتگیری
بررسی ساختار نوبت در اتاقهای چت و شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]
ه
هارولد لاسول
بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانههای جمعی با توجه به ظهور رسانههای نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]
هالیوود
بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]