آ
  • آلمان مطالعه تطبیقی جرایم علیه حریم خصوصی در فضای سایبری ایران و آلمان» [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-24]
ا
  • اخلاق رسانه فایده‌گرایی‌اخلاقی و تبلیغات بازرگانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 171-196]
  • اخلاق کاربردی فایده‌گرایی‌اخلاقی و تبلیغات بازرگانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 171-196]
  • ارتباطات رسانه و هویت ملی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 111-131]
  • ارتباطات نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-118]
  • ارتباطات توسعه رسانه و محیط‌زیست؛ مقدمه‌ای بر ارتباطات زیست‌محیطی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 145-170]
  • ارتباطات زیست‌محیطی رسانه و محیط‌زیست؛ مقدمه‌ای بر ارتباطات زیست‌محیطی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 145-170]
  • اصالت نقدی بر اینترنت به عنوان فناوری آموزشی با ابتناء برمفهوم اصالت از دیدگاه هایدگر [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 133-152]
  • انواع دینداری بررسی رابطۀ نوع دینداری دانشجویان ومیزان استفاده از وسایل ارتباط جمعی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر قم) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 197-212]
  • ایران مطالعه تطبیقی جرایم علیه حریم خصوصی در فضای سایبری ایران و آلمان» [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-24]
  • اینترنت رسانه‌ و کنش‌گریِ دموکراتیک (امکان‌ها و محدودیت‌های دموکراسیِ رسانه‌محور) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 45-68]
  • اینترنت نقدی بر اینترنت به عنوان فناوری آموزشی با ابتناء برمفهوم اصالت از دیدگاه هایدگر [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 133-152]
ب
  • بسته چارچوبی شناسایی انواع چارچوب‎‌های‌ رسانه‌ای ایجاد شده توسط رسانه‎های رقیب برای شکل‌دهی به خط‌مشی‌های عمومی در ایران؛ مطالعه موردی هدفمندی یارانه‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 89-110]
پ
  • پایان زمان منجی شهر در سینمای آخرالزمانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-44]
ت
  • تأثیرات رسانه شناسایی انواع چارچوب‎‌های‌ رسانه‌ای ایجاد شده توسط رسانه‎های رقیب برای شکل‌دهی به خط‌مشی‌های عمومی در ایران؛ مطالعه موردی هدفمندی یارانه‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 89-110]
  • تبلیغات بازرگانی فایده‌گرایی‌اخلاقی و تبلیغات بازرگانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 171-196]
  • تحلیل فیلم منجی شهر در سینمای آخرالزمانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-44]
  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان گزارش‌هاى شبکه‌هاى تلویزیونى الجزیره، العربیه، بی بی سی عربى و العالم درباره انقلاب مصر (24/6/2012 - 25/1/2011) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-76]
  • تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی تأثیر تکنولوژی‌های اطلاعاتی وارتباطی بر گفتمان امنیتی نظام بین الملل [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 119-144]
  • توسعه پایدار رسانه و محیط‌زیست؛ مقدمه‌ای بر ارتباطات زیست‌محیطی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 145-170]
ج
  • جهانی شدن تأثیر تکنولوژی‌های اطلاعاتی وارتباطی بر گفتمان امنیتی نظام بین الملل [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 119-144]
چ
  • چاچوب‎بندی شناسایی انواع چارچوب‎‌های‌ رسانه‌ای ایجاد شده توسط رسانه‎های رقیب برای شکل‌دهی به خط‌مشی‌های عمومی در ایران؛ مطالعه موردی هدفمندی یارانه‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 89-110]
  • چارچوب‎های رقابتی شناسایی انواع چارچوب‎‌های‌ رسانه‌ای ایجاد شده توسط رسانه‎های رقیب برای شکل‌دهی به خط‌مشی‌های عمومی در ایران؛ مطالعه موردی هدفمندی یارانه‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 89-110]
ح
  • حریم خصوصی مطالعه تطبیقی جرایم علیه حریم خصوصی در فضای سایبری ایران و آلمان» [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-24]
خ
  • خانواده ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه‌های نمایشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 23-51]
د
  • دانشجویان نقدی بر اینترنت به عنوان فناوری آموزشی با ابتناء برمفهوم اصالت از دیدگاه هایدگر [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 133-152]
  • دانشجویان شهر قم بررسی رابطۀ نوع دینداری دانشجویان ومیزان استفاده از وسایل ارتباط جمعی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر قم) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 197-212]
  • دموکراسیِ از راه دور رسانه‌ و کنش‌گریِ دموکراتیک (امکان‌ها و محدودیت‌های دموکراسیِ رسانه‌محور) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 45-68]
  • دیپلماسی عمومی نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-118]
  • دیپلماسی عمومی مدرن نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-118]
ر
  • رادیو در آمریکای شمالی روند پژوهی نقش و کارکردهای رادیو در ایران و آمریکای شمالی (1381 تا 1395) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-88]
  • رادیو در ایران روند پژوهی نقش و کارکردهای رادیو در ایران و آمریکای شمالی (1381 تا 1395) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-88]
  • رسانه رسانه‌ و کنش‌گریِ دموکراتیک (امکان‌ها و محدودیت‌های دموکراسیِ رسانه‌محور) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 45-68]
  • رسانه فیلم های مستند میراث فرهنگی و نحوه اثرگذاری بر هویت فرهنگی ایرانیان مدلی برآمده از نظریه مبنایی(GT [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-22]
  • رسانه نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-118]
  • رسانه­های جمعی فایده‌گرایی‌اخلاقی و تبلیغات بازرگانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 171-196]
  • رسانهای نوین روند پژوهی نقش و کارکردهای رادیو در ایران و آمریکای شمالی (1381 تا 1395) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-88]
  • رسانه جمعی رسانه و هویت ملی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 111-131]
  • رسانه های سنتی روند پژوهی نقش و کارکردهای رادیو در ایران و آمریکای شمالی (1381 تا 1395) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-88]
  • رسانه و محیط‌زیست رسانه و محیط‌زیست؛ مقدمه‌ای بر ارتباطات زیست‌محیطی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 145-170]
س
  • ساختار/کارگزار رسانه‌ و کنش‌گریِ دموکراتیک (امکان‌ها و محدودیت‌های دموکراسیِ رسانه‌محور) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 45-68]
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه‌های نمایشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 23-51]
  • سریال ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه‌های نمایشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 23-51]
  • سکولارزدایی بررسی رابطۀ نوع دینداری دانشجویان ومیزان استفاده از وسایل ارتباط جمعی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر قم) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 197-212]
  • سینمای آخرالزمانی منجی شهر در سینمای آخرالزمانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-44]
  • سینمای هالیوود منجی شهر در سینمای آخرالزمانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-44]
ش
  • شاخص‌های هویتی رسانه و هویت ملی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 111-131]
  • شبکه الجزیره تحلیل گفتمان گزارش‌هاى شبکه‌هاى تلویزیونى الجزیره، العربیه، بی بی سی عربى و العالم درباره انقلاب مصر (24/6/2012 - 25/1/2011) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-76]
  • شبکه العالم تحلیل گفتمان گزارش‌هاى شبکه‌هاى تلویزیونى الجزیره، العربیه، بی بی سی عربى و العالم درباره انقلاب مصر (24/6/2012 - 25/1/2011) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-76]
  • شبکه العربیه تحلیل گفتمان گزارش‌هاى شبکه‌هاى تلویزیونى الجزیره، العربیه، بی بی سی عربى و العالم درباره انقلاب مصر (24/6/2012 - 25/1/2011) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-76]
  • شبکه بى بى سى تحلیل گفتمان گزارش‌هاى شبکه‌هاى تلویزیونى الجزیره، العربیه، بی بی سی عربى و العالم درباره انقلاب مصر (24/6/2012 - 25/1/2011) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-76]
ف
  • فایده­گرایی اخلاقی فایده‌گرایی‌اخلاقی و تبلیغات بازرگانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 171-196]
  • فرهنگ ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه‌های نمایشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 23-51]
  • فضای سایبری مطالعه تطبیقی جرایم علیه حریم خصوصی در فضای سایبری ایران و آلمان» [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-24]
  • فضای مجازی رسانه‌ و کنش‌گریِ دموکراتیک (امکان‌ها و محدودیت‌های دموکراسیِ رسانه‌محور) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 45-68]
  • فضای مجازی نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-118]
  • فضای مضمونی شناسایی انواع چارچوب‎‌های‌ رسانه‌ای ایجاد شده توسط رسانه‎های رقیب برای شکل‌دهی به خط‌مشی‌های عمومی در ایران؛ مطالعه موردی هدفمندی یارانه‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 89-110]
  • فناوری آموزشی نقدی بر اینترنت به عنوان فناوری آموزشی با ابتناء برمفهوم اصالت از دیدگاه هایدگر [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 133-152]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه تطبیقی جرایم علیه حریم خصوصی در فضای سایبری ایران و آلمان» [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-24]
  • فیس‌بوک تبیین رابطه استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک‌ با هویت جنسیتی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 77-100]
ک
  • کاردهای رادیو روند پژوهی نقش و کارکردهای رادیو در ایران و آمریکای شمالی (1381 تا 1395) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-88]
گ
  • گفتمان امنیتی تأثیر تکنولوژی‌های اطلاعاتی وارتباطی بر گفتمان امنیتی نظام بین الملل [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 119-144]
  • گفتمان امنیتی سخت افزارگرا تأثیر تکنولوژی‌های اطلاعاتی وارتباطی بر گفتمان امنیتی نظام بین الملل [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 119-144]
  • گفتمان امنیتی نرم‌افزارگرا تأثیر تکنولوژی‌های اطلاعاتی وارتباطی بر گفتمان امنیتی نظام بین الملل [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 119-144]
م
  • مستند تلویزیونی فیلم های مستند میراث فرهنگی و نحوه اثرگذاری بر هویت فرهنگی ایرانیان مدلی برآمده از نظریه مبنایی(GT [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-22]
  • مستند میراث فرهنگی فیلم های مستند میراث فرهنگی و نحوه اثرگذاری بر هویت فرهنگی ایرانیان مدلی برآمده از نظریه مبنایی(GT [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-22]
  • مصر تحلیل گفتمان گزارش‌هاى شبکه‌هاى تلویزیونى الجزیره، العربیه، بی بی سی عربى و العالم درباره انقلاب مصر (24/6/2012 - 25/1/2011) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-76]
  • مصرف ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه‌های نمایشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 23-51]
  • منجی منجی شهر در سینمای آخرالزمانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-44]
ن
  • نظام بین‌الملل تأثیر تکنولوژی‌های اطلاعاتی وارتباطی بر گفتمان امنیتی نظام بین الملل [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 119-144]
  • نظریه رسانه های کارکردگرا روند پژوهی نقش و کارکردهای رادیو در ایران و آمریکای شمالی (1381 تا 1395) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-88]
  • نظریه مبنایی فیلم های مستند میراث فرهنگی و نحوه اثرگذاری بر هویت فرهنگی ایرانیان مدلی برآمده از نظریه مبنایی(GT [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-22]
  • نظریه مفهوم‌سازی بنیادی ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه‌های نمایشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 23-51]
  • نظریه‌ی انتقادی رسانه‌ و کنش‌گریِ دموکراتیک (امکان‌ها و محدودیت‌های دموکراسیِ رسانه‌محور) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 45-68]
و
  • وسایل ارتباط جمعی بررسی رابطۀ نوع دینداری دانشجویان ومیزان استفاده از وسایل ارتباط جمعی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر قم) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 197-212]
ه
  • هایدگر نقدی بر اینترنت به عنوان فناوری آموزشی با ابتناء برمفهوم اصالت از دیدگاه هایدگر [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 133-152]
  • هویت تبیین رابطه استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک‌ با هویت جنسیتی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 77-100]
  • هویت جنسیتی تبیین رابطه استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک‌ با هویت جنسیتی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 77-100]
  • هویت ملی رسانه و هویت ملی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 111-131]