ارتباطات باواسطهتلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
ارتباطات میانفردیتلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
ارزشهای دینیارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
ازدواجبررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
ازدواج اینترنتیبررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
اعتمادبررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
انحصارتجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
انسانزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
اینترنتبررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 99-127]
اینترنتبررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
اینترنتارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
ب
برنامهسازانبررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
بنیادگذاردنزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
دازاینزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
دانشجوبررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
دانشجویان دانشگاههای تهرانبررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
دهشزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
دیجیتالیشدنتلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
ر
رادیوبررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
رسانههای جدیدتلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
رسانههای جمعیبررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 99-127]
رسانۀ ملیبررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
رسخزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
روش پیمایشبررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
روش دلفیعوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ز
زبانزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
سنجههای مرکزیتبررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
ش
شبکة اجتماعیبررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
شبکهبررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
شبکههای اجتماعیبررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
شعرزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
شکل و محتوای برنامههابررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
ض
ضریب خوشهبندیبررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
ع
عنصر پیامعوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
عنصر فرستندهعوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
عنصر کانالعوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
عنصر گیرندهعوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ف
فرهنگارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
فرهنگ مشارکتیتلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
فرهنگ همگراییتلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
فسخزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
فنّاوری اطلاعاتارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
فنّاوری نو ارتباطیتلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
فنّاوریهای نوین ارتباطیارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
فیسبوکبررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
ق
قرآن کریمعوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
گ
گرهبررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
گستره و عمق ارتباطاتتلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
م
مالکیت رسانهایتجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
ماهوارهبررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 99-127]
متکثرتجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
مخاطبتلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
منافع ملیتجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
ن
نرمافزارهای صوتیبررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
نظام رادیو ـ تلویزیونیتجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
و
ویرانسازیزبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]