ارتباطات باواسطه
تلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
ارتباطات میانفردی
تلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
ارزشهای دینی
ارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
ازدواج
بررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
ازدواج اینترنتی
بررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
اعتماد
بررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
انحصار
تجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
انسان
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
اینترنت
بررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 99-127]
اینترنت
بررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
اینترنت
ارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
ب
برنامهسازان
بررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
بنیادگذاردن
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
دازاین
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
دانشجو
بررسی عوامل مؤثر در گرایش به ازدواج اینترنتی در بین دانشجویان
(با رویکرد آسیبشناسانه به ازدواج اینترنتی) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
دانشجویان دانشگاههای تهران
بررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
دهش
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
دیجیتالیشدن
تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
ر
رادیو
بررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
رسانههای جدید
تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
رسانههای جمعی
بررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 99-127]
رسانۀ ملی
بررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
رسخ
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
روش پیمایش
بررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
روش دلفی
عوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ز
زبان
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
س
ساختگرایی اجتماعی
مروری انتقادی بر مهمترین نظریههای تکنولوژی رسانه [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-37]
سنجههای مرکزیت
بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
ش
شبکة اجتماعی
بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
شبکه
بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
شبکههای اجتماعی
بررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
شعر
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
شکل و محتوای برنامهها
بررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
ض
ضریب خوشهبندی
بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
ع
عنصر پیام
عوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
عنصر فرستنده
عوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
عنصر کانال
عوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
عنصر گیرنده
عوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
ف
فرهنگ
ارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
فرهنگ مشارکتی
تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
فرهنگ همگرایی
تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
فسخ
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]
فنّاوری اطلاعات
ارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
فنّاوری نو ارتباطی
تلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
فنّاوریهای نوین ارتباطی
ارتباط میان فرهنگ و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و آسیبهای فرهنگی اینترنت [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 109-128]
فیسبوک
بررسی رابطه میان نگرش سیاسی، اعتماد به رسانة ملی، مخاطبان فعال، و گرایش دانشجویان دانشگاههای تهران به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 39-63]
ق
قرآن کریم
عوامل مؤثر در عناصر ارتباطی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
گ
گره
بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای»
در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 73-97]
گستره و عمق ارتباطات
تلفن همراه و تأثیر آن در ارتباطات میانفردی جوانان دانشجو (مطالعة دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
م
مالکیت رسانهای
تجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
ماهواره
بررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 99-127]
متکثر
تجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
مخاطب
تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
منافع ملی
تجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
ن
نرمافزارهای صوتی
بررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی
(نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 129-147]
نظام رادیو ـ تلویزیونی
تجربة جهانی، مدل گذار از نظام انحصاری به نظام متکثر رادیو ـ تلویزیونی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 129-153]
و
ویرانسازی
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 29-48]