آ

  • آموزش مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]

ا

  • اخبار ایران تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • اخبار جعلی اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • ارتباطات علم اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • ارتباطات گنبدی تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • ارتباطات واسطه‌ای اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • اعتماد به علم اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • اعتماد رسانه‌ای شده به علم اعتماد رسانه‌ای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطه‌ای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • الگوی تحولی تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • ایران‌اینترنشنال تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]

ب

  • بازی وارسازی مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • بانک سینا واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • باورهای دینی تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • برنامه خبره محور کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]

ت

  • تبلیغات محاسباتی اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • تحلیل انتقادی گفتمان تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • تحلیل شبکه اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • تحلیل مضمون ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • توئیتر اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]

ح

  • حفظ مشتریان برتر واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

خ

  • خلاقیت ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]

د

  • داعش راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • دانش آموزان تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403]

ر

  • راهیردهای رسانه راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • رسانه مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • رسانه فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • رسانه ملی کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • رسانه های شنیداری مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • رشد اجتماعی تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • رقابت ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]

س

  • سازمان رسانه ای ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • سبک فرزند پروری تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • سوژه‌سازی راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • شبکه های استانی تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]

ص

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • فرکلاف تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • فرهنگ فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • فضای مجازی راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

ق

  • قوم تالش مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • قوم‌گرایی سیاسی مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]

ک

  • کارآفرین کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • کارآفرینی کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • کرونا اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • کودک مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]

گ

  • گروههای سلفی-جهادی راهبردهای رسانه‌ای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروه‌های سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • گیلان مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]

م

  • ماهواره مطالعه جامعه‌شناختی تاثیر رسانه بر قوم‌گرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • مدیریت ارتباط با مشتری واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • مدیریت دانش مشتری واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • مدیریت رسانه تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • مشتریان برتر واکاوی مولفه‌های مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • مصرف گرایی فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]

ن

  • ناآرامی‌ها تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایران‌اینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • نظریه داده بنیان کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]

  • نیروهای‌سایبری اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه‌گفتگوی توئیتر در دوران‌کرونا و شناسایی جغرافیای‌سیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانواده‌ها بر ویژگی‌های فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانه‌ها [دوره 14، شماره 1، 1403]