آموزش
مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]
ا
اخبار ایران
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
اخبار جعلی
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ارتباطات علم
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
ارتباطات گنبدی
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ارتباطات واسطهای
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
اعتماد به علم
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
اعتماد رسانهای شده به علم
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
الگوی تحولی
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ایراناینترنشنال
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
ب
بازی وارسازی
مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]
بانک سینا
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
باورهای دینی
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
برنامه خبره محور
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
ت
تبلیغات محاسباتی
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
تحلیل انتقادی گفتمان
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
تحلیل شبکه
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
تحلیل مضمون
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
توئیتر
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ح
حفظ مشتریان برتر
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
خ
خلاقیت
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
د
داعش
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
دانش آموزان
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ر
راهیردهای رسانه
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
رسانه
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
رسانه
فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
رسانه ملی
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
رسانه های شنیداری
مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]
رشد اجتماعی
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
رقابت
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
س
سازمان رسانه ای
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
سبک فرزند پروری
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
سوژهسازی
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
ش
شبکههای اجتماعی مجازی
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
شبکه های استانی
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ص
صنایع خلاق رسانه ای
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
ف
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
فرکلاف
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
فرهنگ
فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
فضای مجازی
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
ق
قوم تالش
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
قومگرایی سیاسی
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
ک
کارآفرین
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
کارآفرینی
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
کرونا
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
کودک
مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]
گ
گروههای سلفی-جهادی
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
گیلان
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
م
ماهواره
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
مدیریت ارتباط با مشتری
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
مدیریت دانش مشتری
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
مدیریت رسانه
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
مشتریان برتر
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
مصرف گرایی
فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ن
ناآرامیها
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
نظریه داده بنیان
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
نیروهایسایبری
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
و
ویژگیهای شخصیتی
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]