ا
-
اخوان ملایری، فائزه
شبکههای اجتماعی مجازی و شادکامی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
-
اژدری، علیرضا
نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]
-
اکبری، حسین
رسانه و مصرفگرایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 123-150]
-
امامی، جمشید
نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]
ب
-
باقری دهآبادی، علیرضا
بررسی رویکردها و ابعاد هژمونی تکنولوژی بر انسان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-28]
-
بشیر، حسن
جنبش اشغال والاستریت: تحلیل گفتمان پوشش خبری سایتهای بی.بی.سی، پرس.تی.وی و صدای امریکا در پاییز 11390 [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-53]
-
بیچرانلو، عبدالله
ارزیابی و مقایسۀ مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 29-45]
-
بیدگلی، محمد فاضل
جنبش اشغال والاستریت: تحلیل گفتمان پوشش خبری سایتهای بی.بی.سی، پرس.تی.وی و صدای امریکا در پاییز 11390 [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-53]
پ
-
پوررضا کریمسرا، ناصر
تأثیر رسانه بر شبکههای اجتماعی و کنش اجتماعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-72]
چ
-
چوپانکاره، وحید
نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]
خ
-
خورشیدیان، رائیکا
نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]
د
-
دینپرست، منوچهر
تأویلهای فلسفی از سینمای کیارستمی با تأکید بر آراء ژان لوک نانسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 46-63]
ز
-
زالی، محمدرضا
شناسایی نقشهای رسانۀ ملّی (تلویزیون) در توسعۀ کارآفرینی در ایران بر مبنای روششناسی کیو [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 91-122]
س
-
سوخکیان، هدایت
نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]
ش
-
شهبا، محمد
تأویلهای فلسفی از سینمای کیارستمی با تأکید بر آراء ژان لوک نانسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 46-63]
غ
-
غنی زاده سیدلر، فرح
ضرورتها و کارکردهای رادیوی آموزشی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-139]
ف
-
فهیمی فر، اصغر
چالشهای فرارو در شخصیتپردازی شخصیتهای معصومین در فیلمنامه با الگوی ارسطویی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]
م
-
مستقیمی، حسین
رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 86-106]
-
مظلوم خراسانی، محمد
شبکههای اجتماعی مجازی و شادکامی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
ن
-
ناهید، مجتبی
شناسایی نقشهای رسانۀ ملّی (تلویزیون) در توسعۀ کارآفرینی در ایران بر مبنای روششناسی کیو [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 91-122]
-
نوغانی، محسن
شبکههای اجتماعی مجازی و شادکامی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
ه
-
همراز، ویدا
ضرورتها و کارکردهای رادیوی آموزشی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-139]
ی
-
یونسیفر، سیدعزیز
ارزیابی و مقایسۀ مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 29-45]