احترامی، علی
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
افشانی، سیدعلیرضا
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ب
بشیر، حسن
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
بنیادی، فاطمه
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
بهار، مهری
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ت
تفرشی، امیر علی
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ج
جعفری، احسان
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
ح
حیدری، حسین
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
خ
خانیکی، هادی
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
د
درزبان رستمی، حسن
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ر
رهبر، امیرحسین
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
ز
زارع شهرآبادی، علیرضا
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای [دوره 14، شماره 1، 1403]
زردار، زرین
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم [دوره 14، شماره 1، 1403]
س
سجودی، عادل
فراتحلیل مطالعات رابطه ای رسانه و مصرف گرایی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه های اجتماعی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
سمیعی اصفهانی، علیرضا
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
سیامنصوری، مهین
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
ش
شاه محمدی سلمانی، عبدالرضا
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
شیخ الاسلامی کندلوس، منصور
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
ض
ضرغام حاجبی، مجید
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ع
عبداللهیان، حمید
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها [دوره 14، شماره 1، 1403]
علی آبادی فراهانی، محمدرضا
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
ف
فرامرزیانی، سعید
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
ق
قاسمی سیانی، علی اصغر
مطالعه جامعهشناختی تاثیر رسانه بر قومگرایی سیاسی قوم تالش [دوره 14، شماره 1، 1403]
م
محمودی، بهروز
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش [دوره 14، شماره 1، 1403]
مرادی، محمود
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
مزیدی شرف آبادی، علی محمد
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1403]
میرزا حسینی، حسن
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها [دوره 14، شماره 1، 1403]
ن
نورانی زنوز، لعیا
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران [دوره 14، شماره 1، 1403]
نیک نظر، علی اصغر
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1403]
و
وطن خواه، مریم
مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]
ه
همراز، ویدا
مطالعه شیوه های به کارگیری ظرفیت بازی وارسازی در تولید برنامه های آموزشی برای کودکان در رسانه های شنیداری [دوره 14، شماره 1، 1403]