احساس آسایش
احساس امنیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی از منظر جنسیت، سن، میزان تحصیلات و میزان استفاده ( مطالعه موردی شبکه اجتماعی فیس بوک) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 57-82]
احساس امنیت
احساس امنیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی از منظر جنسیت، سن، میزان تحصیلات و میزان استفاده ( مطالعه موردی شبکه اجتماعی فیس بوک) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 57-82]
اخلاق اطلاعاتی
اخلاق اطلاعاتی در اینترنت سنجش میزان آشنایى با مؤلفههاى اخلاق اطلاعاتى در کتابخانههاى پژوهشى تهران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 113-135]
اطلاعات
اخلاق اطلاعاتی در اینترنت سنجش میزان آشنایى با مؤلفههاى اخلاق اطلاعاتى در کتابخانههاى پژوهشى تهران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 113-135]
الگوی پارادایمی
الگویی پارادایمی از رابطة جوان و رسانه در شیراز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
اینترنت
اخلاق اطلاعاتی در اینترنت سنجش میزان آشنایى با مؤلفههاى اخلاق اطلاعاتى در کتابخانههاى پژوهشى تهران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 113-135]
ب
بازنمایی
بازنمایی «نگرش مردم به روحانیت» در سینمای ایران (مورد مطالعه: سه فیلم زیرنورماه، مارمولک، و طلا و مس) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 111-133]
بازنمایی. شیطان. رسانه. سینما. تلویزیون
بازنمایی شیطان در رسانة ملی بر اساس آموزههای اسلامی (موردکاوی: سریالهای اغماء و او یک فرشته بود) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
روانشناسی نیاز مشتری
الگویی جهت تبلیغات اینترنتی موفق به منظور جذب مشتریان الکترونیک بیشتر(با محوریت اخلاقیات) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-56]
روحانیت
بازنمایی «نگرش مردم به روحانیت» در سینمای ایران (مورد مطالعه: سه فیلم زیرنورماه، مارمولک، و طلا و مس) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 111-133]
س
سازمان های رسانه ای
تفاوت سازمان های رسانه ای با سازمان های صنعتی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 21-38]
سازمان های صنعتی
تفاوت سازمان های رسانه ای با سازمان های صنعتی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 21-38]
سوژه
درآمدی بر فضای مجازی فراقلمرویی و سیالیت هویت سوژه در پرتو تحلیل انتقادی بینامتنی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 15-36]
سیاستگذاری کاربری تلفن همراه
استفادة نوجوانان از تلفن همراه آسیبشناسی و روشهای فرهنگی و فنی مقابله [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 55-83]
سیالیت
درآمدی بر فضای مجازی فراقلمرویی و سیالیت هویت سوژه در پرتو تحلیل انتقادی بینامتنی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 15-36]
سینما
بازنمایی «نگرش مردم به روحانیت» در سینمای ایران (مورد مطالعه: سه فیلم زیرنورماه، مارمولک، و طلا و مس) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 111-133]
ش
شبکه اجتماعی
احساس امنیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی از منظر جنسیت، سن، میزان تحصیلات و میزان استفاده ( مطالعه موردی شبکه اجتماعی فیس بوک) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 57-82]
شبکههای اجتماعی
نقش ارزشهای فرهنگی بر محتوای شبکههای اجتماعی (مطالعه تطبیقی محتوای شبکههای اجتماعی ایرانی و غیرایرانی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 83-109]
فضای مجازی
درآمدی بر فضای مجازی فراقلمرویی و سیالیت هویت سوژه در پرتو تحلیل انتقادی بینامتنی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 15-36]
فیسبوک
نقش ارزشهای فرهنگی بر محتوای شبکههای اجتماعی (مطالعه تطبیقی محتوای شبکههای اجتماعی ایرانی و غیرایرانی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 83-109]
فیس بوک
احساس امنیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی از منظر جنسیت، سن، میزان تحصیلات و میزان استفاده ( مطالعه موردی شبکه اجتماعی فیس بوک) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 57-82]
فیسنما
نقش ارزشهای فرهنگی بر محتوای شبکههای اجتماعی (مطالعه تطبیقی محتوای شبکههای اجتماعی ایرانی و غیرایرانی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 83-109]
ک
کاربران
اخلاق اطلاعاتی در اینترنت سنجش میزان آشنایى با مؤلفههاى اخلاق اطلاعاتى در کتابخانههاى پژوهشى تهران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 113-135]
کارکرد
الگویی پارادایمی از رابطة جوان و رسانه در شیراز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-20]
کتابخانه-های پژوهشی
اخلاق اطلاعاتی در اینترنت سنجش میزان آشنایى با مؤلفههاى اخلاق اطلاعاتى در کتابخانههاى پژوهشى تهران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 113-135]
کلوب
نقش ارزشهای فرهنگی بر محتوای شبکههای اجتماعی (مطالعه تطبیقی محتوای شبکههای اجتماعی ایرانی و غیرایرانی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 83-109]