دوره 14 (1403)
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
کلیدواژهها = رادیو
تعداد مقالات: 3
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی
دوره 13، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 327-353
چکیده
دربین انواع برنامه های رادیویی، آگهی های خدمات عمومی یا PSA مهمترین وسیله برای انتقال پیامهای اجتماعی رایگان به مخاطبان شناخته می شوند. این مقاله که با هدف مطالعه وضعیت بازنمایی ارزشهای اجتماعی در اینگونه آکهی ها در ایران انجام شده است بر مبنای نظریۀ «ساختار ارزشی شوارتز» ده بعد انگیزشی برای ارزش ها مشخص شده و 57 ارزش اجتماعی متفاوت ... بیشتربررسی پیامدهای فرهنگی، اقتصادی، و اجتماعی بهکارگیری نرمافزارهای صوتی در محیطهای رادیویی (نمونة موردی مراکز رادیویی منطقة شمال غرب شامل مراکز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی)
دوره 2، شماره 1 ، شهریور 1391، ، صفحه 129-147
چکیده
استفاده از نرمافزارهای صوتی، بهمنزلة یکی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت برنامهسازی، با ایجاد بهبود در کیفیت برنامهها، تأثیر برنامهها را در مخاطبان دوچندان کرده و با ایجاد صحنههای صوتی، تأثیر شگرفی در آنها داشته و موجب افزایش بهرهوری برنامهسازان در نتیجة حضور نرمافزارهای نوئندو و آدوب آوُدیشین شده ... بیشتررادیو و مفهومِ «اراده» برای خلقِ «حرکت»؛ یک چالشِ معنایی
دوره 1، شماره 1 ، مرداد 1390، ، صفحه 1-20