راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب

مسعود جلیلوند خسروی؛ مرضیه کریمی

دوره 13، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 33-63

https://doi.org/10.30465/ismc.2023.43702.2661

چکیده
  آب به عنوان مهم‌ترین عنصر حیات از دیرباز در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد. این مهم با توجه به بحران‌های زیست محیطی ایجاد شده در جهان اهمیتی مضاعف پیدا کرده است. همچنین شناخت دقیق رسانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن برای کمک به بحران‌های آبی مفید فایده است. این پژوهش با هدف معرفی راهکارهای رسانه‌ای اقناع مخاطبان در پی تسهیل ...  بیشتر