روشندل اربطانی، طاهر(1394)، « پژوهشی بنیادین در حوزۀ مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای»، فصلنامه مدیریت دولتی،7(3)، 504-481.
روشندل اربطانی، طاهر؛ رضی، حسین و لبافی، سمیه(1391).« بررسی آسیب شناسانۀ فرایند سیاستگذاری در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران».فصلنامه مدیریت دولتی،4(10).صص 100-79.
روشندل اربطانی طاهر، حیدری علی (1397). طراحی مدل سیاست گذاری رسانه ایی سازمان تامین اجتماعی ایران . رفاه اجتماعی.18(69)، 157-129.
الوانی، س. و شریف زاده.، ف(1392). فرآیند خط مشی گذاری عمومی تهران. انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
خانیکی، هادی(1390). سیاستگذاری ارتباطی. همشهری آنلاین بازیابی شده در5 شهریور 1393.
تسلیمی، محمدسعید، کلاته آقامحمدی، آمنه(1394).« بازطراحی سازوکار سیاست گذاری رسانه ای متأثر از رویکرد ارتقای سواد رسانه ای(مورد مطالعه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران). فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران، دورة هشتم، شمارة 2.صص 28-1.
روشندل اربطانی، طاهر، لبافی سمیه. (1391). تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاستگذاری رسانهای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه رسانه، 23(1)، 131-148
خانیکی، هادی و باقرپور، پیمان،1394،بررسی نسبت بین الگوهای سیاستگذاری رسانه ای با رویکردهای توسعه فرهنگی،کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی،مشهد.
روشندل اربطانی، طاهر. (1394). پژوهشی بنیادین در حوزۀ مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای. مدیریت دولتی, 7(3), 481-504.
پاکزاد، احمد، خواجه نایینی علی(1396). ارزیابی سیاست گذاری رسانه ای در سازمان صداوسیما: مطالعه موردی سند چشم انداز افق رسانه. فصلنامه راهبرد، پیاپی 84. ص 175.
قنبری باغستان، عباس، انصاری، نفیسه(1398). سیاستگذاری رسانه ای و تاثیر آن بر توسعه: مطالعه موردی کشور هند. فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، پیاپی 57. صص 168-141.
خاشعی، وحید(1391)." ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست های رسانه ای".فصلنامه رسانه، سال بیست و سوم شماره 1. ص 29.
محمدی شکیبا، عباس - منصور کیایی، نادر، رویکرد پست مدرنیستی به رسانه، پژوهش و سنجش، سال دوازده، شماره 41، 1384، صص 186-161.
منصوریان، سهیلا 1392، هنر و حقیقت رسانه در روزگار پست مدرن، فصلنامه کیمیای هنر، سال دوم72-60 شماره 8
دهبانی پور،رضا- خرم پور، یاسین- شیخی،عنایت ؛1397 بررسی تجربی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست مدرنیسم؛رسانه و فرهنگ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی- دوفصل نامة علمی پژوهش یسال هشتم،شمارة دوم، پاییز و زمستان 1397،105 -132
محمد شکیبا ،عباس- کیایی ،منصور 1384- پژوهش های ارتباطی 1384شماره41
روشندل اربطانی، طاهر و احمد کوهی. 1391 همگرایی رسان های". فصلنامة مطالعات فرهنگ ارتباطات. سال سیزدهم. شمارة بیستم.
منابع لاتین
Chater N, Oaksford M. The probabilistic mind:Prospects for Bayesian cognitive science: OxfordUniversity Press, USA; 2008.
Enli, G., Raats, T., Syvertsen, T., & Donders, K. (2019). Media policy for private media in the age of digital platforms. European Journal of Communication, 34(4), 395-409.
Freedman, D. (2018). Populism and media policy failure. European Journal of Communication, 33(6), 604-618.
Herzog, C. & Beck, H. (2016). Experimental media policy. International Journal of Digital Television, 7(3), 315-330.
Hosseini seyed Hamid. The Politician Within Me: Theory of Cognitive Social Decision MakingA Study of Political Decision-Making Paperback – May 20, 2020
Humphreys. Peter ,2009, The politics of media policy: how political?, Politics, School of Social Sciences, University of Manchester, UK.
Garnham,N 1998, The media; An Introduction, London, longman.
Kozlowski, S. W. J., & Klein, K. J. (2000). A multilevel approach to theory and research in organizations: Contextual, temporal, and emergent processes. In K. J. Klein & S. W. J. Kozlowski (Eds.), multilevel theory, research, and methods in organizations: Foundations, extensions, and new directions (pp. 3-90). San Francisco: Jossey-Bass.
Lovari, A., & Valentini, C. (2020). Public sector communication and social media: Opportunities and limits of current policies, activities, and practices. The Handbook of Public Sector Communication, 315-328.
Raboy, M. & Padovani, C. (2010). Mapping Global Media Policy: Concepts, Frameworks, Methods. Communication, Culture & Critique, 3(2), 150-169.
Rice, R. E., Evans, S. K., Pearce, K. E., Sivunen, A., Vitak, J., & Treem,J. W. (2017). Organizational Media Affordances: Operationalization and Associations with Media Use. Journal of Communication, 67(1), 106-130.doi:10.1111/jcom.12273.
Sukmayadi, V. (2019). The dynamics of media landscape and media policy in Indonesia. Asia Pacific Media Educator, 29(1), 58-67.
Sundet, V. S., Ihlebæk, K. A., & Steen-Johnsen, K. (2020). Policy windows and converging frames: a longitudinal study of digitalization and media policy change. Media, Culture & Society, 42(5), 711-726.
Vaus, D. A. (2001). Research design in social research. London: Sag.