ابطحی، ح، صلواتیزاده، عادل(1385)، .مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو.
- ایراندوست، محسن،(1394). « الگوی پیشنهادی مدیریت دانش برای سازمان صدا وسیما . » پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صدا وسیما .
-اخوان، پیمان، باقری ، روح اله. (1398). مدیریت دانش از ایده تا عمل. تهران: انتشارات آتی نگر.
-اخوان، پیمان، عباسی، لیلا. (1397). مدیریت دانش در سازمان های خدماتی. تهران: انتشارات دانشگاه صنعتی مالک اشتر.
-بابایی، محمدرضا و همکاران.(1394). "توسعه مدیریت دانش از طریق رسانههای اجتماعی".چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری.1394.
- پاپیان، ناهید. (1393).« طراحی و تبیین مدل دانش بنیان برای سازمان صدا و سیما.» رساله دکتری، دانشگاه پیام نور.
-جهاندیده، اکبر، روهنده، نوید. (1393). تاثیر عوامل سازمانی بر مدیریت دانش،تهران: نشر نظری.
-حیاتی، زهیر (1397)، مترجم.الیاس، م.عوض، حسن، م.عزیزی.مدیریت دانش. تهران: نشر کتابدار.
- خجسته باقرزاده، حسن (1394). «تفاوت سازمان های رسانه ای با سازمان های صنعتی.» مجله رسانه و فرهنگ،10(5):40-21.
-صالحی، علی، احمدی، علی اکبر.( 1391). مدیریت دانش، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
- صلواتیان، سیاوش. موسویان، سید مرتضی. ایراندوست، محسن.( 1395). «الگوی پیشنهادی مدیریت دانش برای سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران.» مجله اندیشه مدیریت راهبردی، 2(11).149-184.
صالحی،محمدرضا.1391.« ا همیت مدیریت دانش در سازمانهای رسانه ای؛ صدای جمهوری اسلامی ایران )رادیو.( » مجله مطالعات رسانه ای 18(7):31-42.
صالحی، سیدمحمدرضا،میرسپاسی، ناصر، فرهنگی، علی اکبر.1393.«بررسی چگونگی ایجاد سازمان یادگیرنده در سازمان صدا وسیما.»56(20):78-59.
-ضیایی پرور، حمید، ساعدی، طاهره. (1395). شبکههای اجتماعی مجازی؛ فرصتها، چالشها، انتشارات، سیمای شرق.
- کریم خانی، فرهاد، الهویردی، امین.1392.«فرآیند مدیریت دانش برای یک شبکه اجتماعی». اولین کتفرانس ملی نوآوری در مهدسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات. تنکابن.
- نجف بیگی. رضا، درودی، هما. (1388). «ارائه الگوی سازمان یادگیرنده در سازمان صدا و سیما. مجله مدیریت فرهنگی. » 3(4). 1-22.
Alavi, M. and Leidner, D.E(2001). Knowledge Management and Knowledge Management Systems: Conceptual Foundations and Research Issues. MIS Quarterly, 25(1), pp. 127-132.
Erdos, Z.( 2007). Wikis are not knowledge management tools. http://www.enterpriseirregulars.com/EI/20493 (8 Dec. 2008).
Gold, A. H. Arvind. M and Albert. H. Segars. (2001). Knowledge management: An organizational capabilities perspective. Management Information Systems, 1(18), 185-214.
Goh, S. C. )2002(."M. anaging effective knowledge transfer: an integrative framework and some practice implication", Journal of Knowledge Management, (6)1 , 1, pp: 23-30.
Gerald,C.Kan.2017.The Evolutions of Social media for organizational knowledge management, In formation and organization, http://dx.doi.org/j.Infandorg.01.001.
Kwahk, K.Y. Park, D.H( 2016) The effects of network sharing on knowledge-sharing activities and job performance in enterprise social media environments. Computers in Human Behavior 55 (2016) 826e839.
Kaplan A.M., Haenlein M (2010). "Users of the world, unite! The challenges and of Social Media".Business Horizons 53: 59–68.
Hales, S. (2000). Better understanding knowledge for personal and Bussiness success. Available at:
www.insighting.co.uk.
Peppler, K,A and Solomou M .(2011). Building creativity: Collaborative learning and creativity in social media environments. On the Horizon 19(1): 13–23.
Sirous Pi, Jason. W.( 2012). Social Media and Tacit Knowledge Sharing:Developing a Conceptual Model. World Academy of Science, Engineering and Technology (WASET), Paris, France, pp. 1095-1102.
Standing, C. and Kiniti,. (2011). "How can organization use wikis for innovation?". technovision,school of management,Edith Cowan University,Australia .
Major, Edward. and Cordey-Hayes, Martyn .2000. "knowledge translation: A new perspective on knowledge transfer and foresight", foresight, (2)4, pp: 411-23.