Document Type : .
Authors
1 Associate Professor of Social Studies institute
2 Assistant Professor of Social Studies institute
3 Research assistant Social Studies institute
Keywords
. امام جمعه زاده، جواد، زهراصادق، نقدعلی، محمودرضا رهبرقاضی و سیّد مرتضی نوعی باغبان،(1392)، «بررسی رابطه مصرف رسانههای وانسجام اجتماعی؛ مطالعه موردی جوانان شهرتبریز»،فصلنامة مطالعات توسعه اجتماعی فرهنگی، دورة اول، شمارة4.
12.بوردیو، پیر (1389)،نظریه کنش دلایل عملی و انتخاب عقلانی، چاپ سوم انتشارات نقش نگار، تهران.
-Bourdieu,Pierre,Distinction, (1979), ed minuit, paris.
-Jansson, A,(2002),The Mediatization of Consumption. Towards An Analytical Framework of Image Culture,Journal of Consumer Culture, 2, pp. 5-31.
-Riesman, David, (1950), Nathan Glazer, and Reuel Denney,The lonely crowd:a study of the changing American charactGarden City,,Doubleday& company Inc.