Document Type : .
Authors
1 Phd Student of Media Management, Islamic Azad University, Science and Research Branch
2 Faculty member of ISLAMIC Azad University, Science and Research Branch- Director of Media Management Group
3 Faculty member of Tehran North Islamic Azad University - Communication Science Department
Keywords
http://ayaronline.ir/1393/10/102244.html
http://dpp.irib.ir/article/213218407
18. مرکز طرح و برنامه ریزی معاونت تحقیقات و برنامه ریزی، (1384). اهداف، محورها، اولویت ها و سیاست های تولید، تامین و پخش، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی.
19. معاونت استان ها اداره کل سیما واحد نظارت و ارزیابی، (1389). معیارها و شاخص های ارزیابی فنی و هنری تولیدات نمایشی، شیوه نامه و فرم ارزیابی برنامه های مراکز به تفکیک ساختار، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی.
20. معاونت و برنامه ریزی و نظارت، (1389). شش استراتژی عمده رسانه ملی در پنج سال آتی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی.
21. موسی خانی، محمد (1385). نظارت و کنترل با کدام رویکرد؟ روندگرایی یا نتیجه گرایی، مجموعه مالات نخستین همایش علمی و پژوهشی نظارت و بازرسی
24. نصراللهی، اکبر (1390). نظارت و ارزیابی و شاخص های آن در اخبار و برنامه های سیاسی،شماره1، دوره اول، تحلیل پیام.
25. نصراللهی، اکبر (1390). نظارت رکن پنجم مدیریت، معیارها و مدل انطباق یا انحراف برنامه های خبری و سیاسی سازمان صدا و سیما،شماره 4، سال اول، فصلنامه فرهنگ ارتباطات.
Altay, i. (2015), daily sabah, turkey.26
27-Radio and Television Broadcasting in the Czech Republic (2010بازیابیشدهاز) :http://www.czech.cz/en/Life-Work/How-things-work-here/Law/Media-supervision
28.Mustafa Onen s. (2010), TODAIEs Review Of Publice Administration, Volume 4. No3
29-Saliba, Issam (2017)Egypt: New Council to Regulate and Supervise Media Outletsبازیابی شده از:http://www.loc.gov/law/foreign-news/article/egypt-new-council-to-regulate-and-supervise-media-outlets/