بصیریان جهرمی، حسین و مرضیه نحوی نظامآبادی (1395)، «نشانهشناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین»، فصلنامۀ رسانه، س 27، ش 4.
جوادی یگانه، محمدرضا و جلیل عزیزی (1387)، «هویت فرهنگی و اجتماعی دربین جوانان شهر شیراز باتوجهبه عامل رسانه»، فصلنامۀ تحقیقات فرهنگی، س 1، ش 3.
خواجهنوری، بیژن و دیگران (1393)، «تأثیر کاربرد اینترنت بر هویت ملی؛ مطالعۀ موردی دانشجویان دانشگاه شیراز»، فصلنامۀ تخصصی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، س 7، ش 1.
سایت موعود (1392)، «لایک چیست و چه میکند؟»:
<http://www.mouood.org/component/k2/item/12321,%201318/%2005/%2012>.
طالبیان حامد و سارا زندوکیلی (1394)، مردمنگاری کاربران ایرانی فیسبوک، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر، و ارتباطات.
عاملی، سعیدرضا (1390)، رویکرد دوفضایی به آسیبها، جرایم، قوانین، و سیاستهای فضای مجازی، تهران: امیرکبیر.
قربانیان، نرجس و کامیاب خزایی (1392)، «واکاوی تأثیرات فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در هویت و سبک زندگی جوانان»، فصلنامۀ الگوی اسلامیـ ایرانی پیشرفت، ش 4.
مولایی، محمدمهدی (1389)، «انواع کاربران شبکههای اجتماعی؛ دنیای کامپیوتر و ارتباطات»:
مهدیزاده و مظاهر توفیقی (1394)، «رابطۀ حضور در فضای مجازی و هویت مدرن»، فصلنامۀ رسانه، س 26، ش 3.
Backstrom, L., D. Huttenlocher, J. Kleinberg, and X. Lan (2006), “Group Formation in Large Social Networks; Membership, Growth, and Evolution”, in Proceedings of the 12th ACM SIGKDD International Conference on Knowledge Discovery and Data Mining: <
www.cs.cornell.edu/~lars/kdd06-comm.pdf>.
Ellison, N. B., C. Steinfield, and C. Lampe (2007), “The Benefits of Facebook ‘Friends’; Social Capital and College Students’ Use of Online Social Network Sites”, Journal of Computer‐Mediated Communication, vol. 12, no. 4.
Frischmann, Ryan M. (2014), Online Personal Brand; Skill Set, Aura, and Identity, California: Create Space Independent Publishing Platform.
Johansson, J. K. and K. A. Carlson (2014), Contemporary Brand Management, California: Sage Publications.
Mikko, Jakala and Eleni Berki (2013), “Communities, Communications, and Online Identitties”, in: Digital Identity and Social Media, Steven Warburton (ed.), UK: Information Science References.
Warburton, Nigel (2013), Philosophy: The Basics, London:Routledge: <http://www.routledge.com/9781317813026>.
Wiszniewski, D. and R. Coyne (2002), “Mask and Identity; The Hermeneutics of Self-Construction in the Information Age”, in: Building Virtual Communities; Learning and Change in Cyberspace, A. Renninger and W. Shumar (eds.), New York: Cambridge University Press.
Zajmi-Rugova (2018): <https://aab-edu.net/assets/uploads/2016/12/02-2015-EN-29-Ilire-Zajmi-Rugova.pdf>.