Document Type : .
Author
research manager of Ardabil sabalan channel
Keywords
- آذربخش، علیمحمد (1392). درآمدی بر نقش رسانهها در جریانسازی، قم: پژوهشهای اسلامی
2- امامی، مجید (1399). نقش رسانه ملی در ایجاد و تقویت احساس امنیت اجتماعی، قم: اداره کل پژوهشهای اسلامی سازمان صدا وسیما، به اهتمام: دفتر پژوهشهای بنیادی دین و رسانه
3- امین فرد، احمد؛ قربانی واقعی، یسری(1399). راهبردهای آموزش قوانین و مقررات ترافیک برای نوجوانان در شبکه امید سیمای ج.ا.ا، دانشگاه تهران، همایش اخلاق و فرهنگ شهرنشینی
4- انصارین، نوریه؛ سرایی، حسن؛ ساروخانی، باقر؛ راد، فیروز (1397). تحلیل گفتمان جامعه شناختی مذاکره های مجلس هشتم شورای اسلامی در خصوص قانون حمایت از خانواده، فصلنامه مطالعات جامعه شناسی، سال دهم، شماره سی و نهم، تابستان
5- بروجردی، مهدخت؛ حسینی، الهامسادات (1396). بسوی تدوین الگوی مطلوب برنامه های دینی مطلوب تلویزیون ایران، فصلنامه رسانه، شماره بیست و هشتم
6- پورحسن، قاسم (1390). دین و رسانه، فصلنامه میان رشته ای در رسانه و فرهنگ، سال اول، شمارة اول، بهار و تابستان
7- جعفری، علی؛ باهنر، ناصر (1398). آیینهای تلویزیونی و بازنمایی حزن مذهبی؛ آسیب شناسی سنت های مناسبتی تلویزیون ایران در محرم، فصلنامه دین و ارتباطات، سال بیست و ششم، شماره اول پیاپی 55
8- چاوا فرانکفورد، دیوید نچمیاس (1390). روشهای پژوهش در علوم اجتماعی، مترجم فاضل لاریجانی، رضا فاضلی، تهران: سروش
9- شاهیزاده، رامین (1391). مطالعه مردمشناختی مراسم محرم در اردبیل، اردبیل: واحد پژوهش صداوسیما
10- شرفالدین، سیدحسین (1399). دین و رسانه، به نقل از سایت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، بازیابی شده در 5/9/1399 http://marifat.nashriyat.ir/node/571
11- زابلیزاده، اردشیر، افخمی، حسینعلی (1392). استفاده از نظریه چارچوببندی در تبیین اثرات اخبار، فصلنامه پژوهشهایارتباطی، سال بیستم، شماره2 (پیاپی 74)، تابستان
12- کازنو، ژان (1387). جامعهشناسی وسایل ارتباط جمعی، مترجم محسنی و ساروخانی، چاپ دهم، تهران: اطلاعات
13- عادل زاده، فریبا (1395). بررسی کارکردهای تربیتی تلویزیون با تاکید بر آرای نیل پستمن، اسلامشهر، سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه، https://civilica.com/doc/554342
14- محمّدی، مجید (1382). دین و ارتباطات، تهران: کویر
15- منتظرقائم، مهدی؛ معتمدی، بشیر (1390). بررسی نظام تولید برنامه های دینی تلویزیون، فصلنامه دین و ارتباطات، سال هجدهم، شماره اول، بهار و تابستان
16- مهدیزاده، سیدمحمد، (1392)؛ نظریههای رسانه: اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی، چاپ سوم، تهران: همشهری
17- همیلتون، ملکم (1398). جامعهشناسی دین، ترجمه محسن ثلاثی، چاپ دوم، تهران: ثالث
18- هورسفیلد، پیتر (1390). رسانه در مقام فرهنگ، صنعت، متن و فن آوری، مترجم منا نادعلی، فصلنامه دین و رسانه، سال نهم، شماره 98
19- هوور، استوارت ام. (1398). دین در عصر رسانه ها، چاپ دوم، مترجم علی عامری مهابادی، فتاح محمدی، تهران: خانه هنر و اندیشه
https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/15295036.2016.1244725?needAccess=true15.
27. Scheufele, D (1999). Framing as a theory of media effects, Journal of Communication, Volume 49, Issue1