Document Type : .
Authors
1 university faculty
2 IRIB university faculty
3 Master of Media
Keywords
الوانی, مهدی(1385). مدیریت عمومی. تهران: نشر نی.
بدیعی، نعیم و قندی، حسین .1387. روزنامهنگاری نوین، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
بلیک، رید و هارولدسن، ادوین .1390. طبقهبندی مفاهیم در ارتباطات، ترجمه مسعود اوحدی، چاپ دوم، تهران: انتشارات سروش.
جزنی, نسرین. (1386). مدیریت منابع انسانی. تهران: نشر نی.
حسنیدخت،سوسن(1391). نقش گوینده مشارکت کننده در ارتقاء کیفیت ارائه خبر تلویزیونی. پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه صدا و سیما.
ذکائی، محمدسعید. (1381) «نظریه و روش در تحقیقات کیفی»، فصلنامه علوم انسانی، ش 170، دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
رابینز,استفان و جاج, تیموتی(1390) رفتار سازمانی(جلد اول). (ترجمه محمد اعرابی و محمد تقی زاده مطلق) تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی
رجاییپور،سعید ومحمد نیازپور و سعید شعبانی(1389) بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی مدیران شهرستان ایذه. فصلنامه پژوهش در برنامهریزی درسی.دوره1. شماره27. پاییز1389.
رزنگرن، کارل اریک، کارسون، متس، نکرود، ویل(1376) ارزشیابی کیفیت در رادیو و تلویزیون، ترجمه مینو نیکو، مرکز تحقیقات مطالعات و سنجش برنامهای صدا و سیما
سید جوادین، رضا(1387). مبانی مدیریت منابع انسانی. تهران: انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
شکرخواه، یونس(1374) خبر، تهران، انتشارات مرکز گسترش و آموزش رسانهها
عباسپور, عباس (1382). مدیریت منابع انسانی پیشرفته. تهران: سمت.
کریتنر، رابرت و کینکی، آنجلو(1391). مدیریت رفتار سازمانی، مترجم: علی اکبر فرهنگی و حسین صفرزاده. تهران: برآیندپوش
متیس, رابرت و جکسون, جان.(1388) مدیریت منابع انسانی (ترجمه ناصر میر سپاسی) تهران: میر.
معتمدنژاد، کاظم(1371) وسایل ارتباط جمعی، جلد یکم، چاپ دوم، تهران، انتشارات دانشگاه علامهطباطبایی
مکتبى، محمد. 1384. خبر و اخلاق خبرنگارى. قم: انتشارات مرکز پژوهشهای اسلامى صداوسیما.
منصوریان، محمد کریم(1381). روشهای کیفی و کمی در علوم اجتماعی. شیراز: نوید شیراز
نامور، حسن(1388).تاثیر تغییر فناوری آنالوگ به دیجیتال در واحد مرکزی خبر. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت رسانه. تهران: دانشگاه صدا و سیما.
نعمتیانارکی، داود(1390) ارایه الگوی مناسب مدیریت خبر تلویزیون از دیدگاه کارشناسان(مطالعه موردی سیمای جمهوری اسلامی ایران)، مجله مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 6
نعمتیانارکی، داود(1388).تاثیر فناوریهای نوین رسانهایی بر قطب خبری شدن تلویزیون در جامعه، با تاکید بر سند افق رسانه. پژوهش و سنجش. شماره60 . سال 16. تهران: مرکز تحقیقات صدا و سیما.
ویمر, راجر و دومنیک , جوزف (1389) تحقیق در رسانه های جمعی (ترجمه کاووس امامی) تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی
Tormala, Z. L., Brinol, P., Petty, R. C(2006)When credibility attacks: the reverse impact of source credibility on persuasion. Journal of experimental social psychology, 42(5