آزادی احمدآبادی، قاسم، و دیگران(1393). "تأثیر ابزارهای فناوری اطلاعات بر اجرای مدیریت دانش در بانک تجارت". مطالعات دانش شناسی.شماره 1. ص71.
استیری، مجید(1396). "بررسی تاثیر و نقش فناوری اطلاعات بر توسعه مدیریت دانش". پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، بهار - شماره 18.ص151.
الوانی، سید مهدی(1385). مدیریت عمومی (ویرایش 3). تهران: نشر نی.
بابایی فرسانی، میثم؛ امین دوست، عاطفه؛ و شکرچیزاده، احمد رضا ( 1398). "طراحی مدل نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد آمیخته". پژوهشهای مدیریت عمومی.
برگرون، برایان (1392). اصول مدیریت دانش. ترجمه منوچهر انصاری و حسین رحمانی. تهران: کتاب مهربان نشر.
تیموری، مهتاب. (1391). بررسی نحوه جریان دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی. پایاننامه کارشناسی ارشد. رشته علم اطلاعات و دانش شناسی. دانشکده مدیریت. دانشگاه تربیت مدرس.
حسن زاده، محمد(1385). بررسی زیرساخت مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران. پایان نامه دوره دکتری علوم کتابداری و اطلاع رسانی. دانشگاه فردوسی مشهد.
حسن زاده، محمد(1387). مدیریت دانش مفاهیم و زیرساخت ها. تهران: نشر کتابدار.
داونپورت، تامس اچ؛ پروساک، لارنس(1379). مدیریت دانش. ترجمه حسین رحمان سرشت. تهران: ساپکو.
رادینگ، آلن(1393). مدیریت دانش: موفقیت در اقتصاد جهانی مبتنی بر اطلاعات. ترجمه محمد حسین لطیفی. تهران: سمت.
سبحانی، یزدان و دیگران (1392). "رابطه فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیونهای ورزشی". مدیریت ورزشی. شماره 17. ص 55-73.
سپهوند، رضا، و دیگران (1394). "تأثیر فناوری اطلاعات بر سرمایه فکری و استراتژی های مدیریت دانش با اثر تعدیلی چابکی سازمان". پژوهش های مدیریت منابع سازمانی ، دوره پنجم - شماره 3.ص 71.
سهرابی، بابک؛ دارمی، هادی(1389). مدیریت دانش(با رویکرد MBA). تهران: سمت.
سید نقوی، میرعلی؛ نریمانی، مهدی؛ و غلام حسینی، حسین(1389). "فرهنگ و استراتژی و تاثیر آن بر اثربخشی سازمانی: با نگاهی بر مدیریت دانش". چشم انداز مدیریت دولتی، شماره 1، ص11.
صادق زاده وایقان، علی؛ حسن زاده، محمد؛ و نجفقلی نژاد ورجوری، اعظم(1392). اطلاعات و جریان اطلاعات در سازمان ها. تهران: کتابدار.
صفدریان، سروش؛ تحسری، علی(1390). "بررسی نقش مدیریت دانش بر سیستم های تولیدی در کلاس جهانی". فروغ تدبیر. شماره 18.
قلیچ لی، بهروز(1397). مدیریت دانش(ویرایش دوم). تهران: سمت.
گایسلر، ایلایزر(1393). دانش و نظام های دانش: فراگیری از شگفتیهای ذهن. ترجمه مرتضی کوکبی. همدان: سپهر دانش.
مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید (1390). مدیریت دانش و فناوری اطلاعات. تهران: راه دان.
نوناکو، ایکوجیرو(1394). شرکتهای دانش آفرین.ترجمه امید مهدیه. پژوهش های فرهنگی.
Dumbrell, D., & Steele, R. (2014). Social media technologies for achieving knowledge management amongst older adult communities. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 147, 229-236.
Ezell, M. P. (2017). How Organizations Use Collaboration to Create Knowledge (Doctoral dissertation, University of Pennsylvania).p 17.
Gunsel, A. (2015). Research on effectiveness of technology transfer from a knowledge based perspective. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 207, 777-785.
Koman, G., & Kundrikova, J. (2016). Application of Big Data Technology in Knowledge Transfer Process between Business and Academia. Procedia Economics and Finance, 39, 605-611.
Nonaka, I., & Nishiguchi, T. (2001). Knowledge emergence: Social, technical, and evolutionary dimensions of knowledge creation. Oxford University Press.
Nonaka, I., Toyama, R., & Hirata, T. (2008). Managing flow: A process theory of the knowledge-based firm. Springer.
Sanzogni, L., Guzman, G., & Busch, P. (2017). Artificial intelligence and knowledge management: questioning the tacit dimension. Prometheus, 35(1), 37-56.
Schwartz, D. (Ed.). (2005). Encyclopedia of knowledge management. IGI Global.
Sengupta, A., & Sena, V. (2020). Impact of open innovation on industries and firms–A dynamic complex systems view. Technological Forecasting and Social Change, 159, 120199.
Siregar, J. J., Puspokusumo, R. A. W., & Rahayu, A. (2017). Analysis of Affecting Factors Technology Acceptance Model in The Application Of Knowledge Management for Small Medium Enterprises in Industry Creative. Procedia Computer Science, 116, 500-508.