ابوالحسنی و بابایی رویکردی نظری به رابطه رسانه و سیاست، فصلنامه سیاست، دوره 42، ش. 2، تابستان 1391، صص. 1-22
اسماعیلی، محمد مهدی و موحدیان (1388)، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران و بررسی نقش رسانه ملی در آن، فصلنامه پزوهشهای ارتباطی، سال 16، شماره 1 (57).
ربیعی، علی (1391)، تحلیل وبلاگهای سیاسی-اجتماعی با رویکرد حوزه عمومی هابرماس، مجله جهانی رسانه، دوره 7، ش. 2 (14)، صص. 90-123
ربیعی، علی و اسماعیلی (1389)، مطالعه پیمایشی درباره اعتبار رسانههای خبری در میان شهروندان تهرانی در جریان تحولات اجتماعی قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1388، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال 6، شماره 19، تابستان 1389
زمانیان، عباس (1394)، فتوا و سیاست در دوره قاجاری: توپولوژی فقه شیعه، استاد راهنما: داوود فیرحی، کارشناسی ارشد، دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران.
زمانیان، عباس (1395)، ارتباطات و رسانهها در ایران امروز
زمانیان، عباس (1395)، قطبش تودهای: تغییر الگوی تحول سیاسی در جمهوری اسلامی ایران، بهار 1395
زمانیان، معصومه (1394)، مدل اعتمادسازی در زنجیره تأمین محتوای سازمانهای مطبوعاتی، استاد راهنما دکتر امیر خانلری، کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
سید امامی، کاووس (1388)، تلویزیون و انتخابات ریاست جمهوری در ایران، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال 16، شماره 1 (57)، بهار 1388، صص. 63- 91
سیدی، امیر و طاهرخانی (1392)، بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروههای مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، پژوهشگر، سال 10، ش. 31، پاییز 1392
عیوضی، محمد رحیم (1388) تاثیر رسانه بر رفتار انتخاباتی، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال 16، شماره 1 (57)، بهار 1388، صص. 157-174
هابرماس، یورگن (1392)، دگرگونی ساختاری حوزه عمومی، ترجمه جمال محمدی، تهران: افکار
Arendt, Hannah (1990), On Revolution, Penguin
Habermas, J (1962), Structural Transformation of Public Sphere, Cambridge: MIT Press- 1989
Hetherington, K. (1997). The Badlands of Modernity: Heterotopias and Social Ordering. London: Routledge.
Weber, Max (2002), The Protestant ethic and the" spirit" of capitalism, Penguin