بشیر .حسن.و فکور پور .محمد(» ( 1388 تبلیغات تجاری و اوانجلیسم به مثابه کالا «، فصلنامه رسانه، سال 18 ،شماره یک
باهنر، ناصر( 1387 ).رسانه ها ودین از رسانه های سنتی اسلامی تا تلویزیون.تهران :مرکز مطالعات و
تحقیقات رسانه ها
ویور، مری جو( 1381 ) در امدی به مسیحیت.ترجمه:حسن قنبری.قم:ادیان
هورسفیلد.پیتر ( 1382 ) "کارکردهای مذهبی تلویزیون گسترده تر از عرصه زندگی " ترجمه فرخ
انصاری.پژوهش و سنجش.سال دهم .شماره 36 زمستان
هوور.استوارت و لاند بای،نات( 1389 ) باز اندیشی در باره رسانه د ین و فرهنگ.ترجمه : مسعود
اریایی نیا .تهران:سروش
216 تحلیل ساختاری برنامه های تبلیغی اوانجلیست ها در شبکه های تلویزیونی ماهواره ای
Alexander . Bobby (1994). Televangelism reconsidered ritual and the search for human
community .Atlanta Scholar press.
Brasher. Brend (2001) Encyclopedia of Fundementalism .Rotledge N.Y
Ellens. H(1974)Models Of Religionus Broadcasting. Granf Apids .MI .Erdmans.
Fore .w. (1987).Television and religion the Shaiping of faith values and culture Minneapolis
.MN ,Ausburg.
Hadden .j and Charles E. Swann (1981): Prime time preachers. Reading masachussets.
Jhally .sut (.1989) Advertising as religion the dialectic of technology and magic .cultural
political in contemporary America .eds.
Peck. j enis ( 1993 ) The gods of televangelism .Greskill .NJ.
Nadler. Lawrence Jeffrey Courtright and M arjori keeshan Nadler(1996). Why do people give
money to televangelist journal of communication and explanation.vol.19. NO. 2
Roof.wade clark (1999) Spiritual marketplace .princeton university press
WWW.REXHUMBARD.ORG
WWW.BILLYGRAHAM.ORG
WWW.FALWELL.COM
WWW.JSM.ORG/SWAGGART.
WWW.PATROBERTSON.COM