اطلاعات آماری سال 1390. مرکز رسمی آمار کشور. www. amar.org.ir تاریخ بازیابی: 1 تیر 1395
خورشیدیان، رایکا و دیگران. "نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه)". رسانه و فرهنگ. پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی. دورۀ چهارم، شمارۀ دوم (پاییز و زمستان 1393): 73-89.
قرآن. (1390 ). ترجمه انصاریان. تهران : انتشارات آینه دانش.
کمالی، زهرا و مجید اکبری. " والتر بنیامین و هنر بازتولیدپذیر". پژوهشهای فلسفی. شمارۀ چهارم(پاییز و زمستان 1387): 125-146.
هنرپیشه، موسی. (2002). روانشناسی زنگها در قرآن. نشر الکترونیکی. کاج. 3-7
Abjadian, A. (2011). A Servey of English Literature (I). Tehran: SAMT.
Amouzadeh, M and M. Tavangar. (2008). “Sociolinguistic aspects of Persian advertising in post-revolutionary Iran”. Media, Culture and Society in Iran. Mehdi Semati, ed. New York: Routledg, 130- 151.
Azad, N., Zarifiand, F., Hozori. S, & Hashemi, S. (2012). "A survey on critical factors influencing new advertisement methods." Management Science Letters 3, 569-574.
Benjamin, W. "Work of art." (2008) Critical Theories of Mass Media :Then and Now. Pual A .Taylor and Jan LJ.Harris(eds). New York: Open UP, 17-39.
Bressler, C. E. (2007). “Utopia.” Literary Criticism : An introduction to theory and practice. New Jersey: Upper Saddle River, 173.
Cuddon, J. A. (2013). “Utopia.” Dictionary of literary terms and literary theory. London: John Wiley & Sons.
Eagleton, T. (1991). Ideology An Introduction. London New York: Verso.
Gooniband Shooshtari, Z. & Allahbakhsh, M. (2013) "Mixing English in Persian Print Advertising Discourse." IJSCL 1( 2), 82-103.
Harington, Leslie J. (2006). Color strategy: adding and extracting value leveraging color. Capella University. ProQuest.
Khiabany, G.(2007)."Iranian Media: The Paradox of Modernity". Social Semiotics 17 4, 479-501.
Pickering, M. (2001). Stereotyping: The politics of representation. Palgrave.
Plato. (1955). The Republic. NY: Penguin Books.
Simon, R. K.. (1999).Trash culture. London: University of California Press,15-18