باقری، خسرو (1389). رویکردها و روشهای پژوهش در فلسفة تعلیم و تربیت، تهران: پژوهشکدة مطالعات فرهنگی و اجتماعی.#
خندان، علیاصغر (1381). مارتین هایدگر و تحلیل وجودی وجدان، مجلة علوم انسانی دانشگاه سیستان و بلوچستان، ویژهنامة الهیات و حقوق اسلامی، ش 24.#
ضرغامی، سعید (1388). فلسفة فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت، تهران: مبنای خرد.#
کومبز، جرالد ار. و لو روی بی، دنیلز (1388). «پژوهش فلسفی: تحلیل مفهومی»، ترجمة خسرو باقری، روششناسی مطالعات برنامة درسی، ترجمة محمود مهرمحمدی و همکاران، تهران: سمت.#
گینیون، چالرز (1383). اصالت و یکپارچگی از منظر هایدگر، ترجمة عبدالرسول کشفی، ناقد، ش 2.#
نقیبزاده، میرعبدالحسین (1387). نگاهی به نگرشهای فلسفی سدة بیستم، تهران: طهوری.#
هایدگر، مارتین (1389). هستی و زمان، ترجمة عبدالکریم رشیدیان، تهران: نشر نی.#
Alba, G. M. and R. Barnacle (2005). “Embodied Knowing in Online Environments”, Edcational philosophy and theory, Vol. 37, No. 5.#
Basden, A. (2008). Philosophical Framwork for Understanding Information System, IGI publication: U.S.A.#
Bray, P. and J.H. Sorker (2009). “Philosophy of Computing Technology”, in: Philosophy of Technology and Engineering Sciences, Edithed by AnthonieMeijers: Netherland: Eindhoven University of Technology.#
Dix, T.M. (2004). “Heidegger and peer pressure: falling, inauthenticity, and authenticity”, A Poria, Vol. 14, No. 1.#
Dreyfus, H. (2009). On The Internet, London and New York: Routledg.#
Dusek, V. (2006). Philosophy of Technology: an introduction, Blackwell.#
Flynn. R., Thomas (2006). Existentialism, A very short introduction, United states: Oxford University Press.#
Golomb, J. (2005). In search of authenticity, from Kierkegaard to Camus, London and New York: rout ledge.#
Graham, G. (2003). The Internet: A philosophical Inquiry, London and New York: Routledg.#
Heidegger, M. (1927). “Sein Und Zeit”, trans: J. Stambaugh, being and time.#
Heidegger. (1954). “The question concerning technology”, in: the question Concerning Technolo and other essays, Translated by William lovitt#
Jacobsen, Bo (2007). “Authenticity and our basic extentialdilemmas”, Extential Analysis, Vol. 18, No. 2.#
Kierkegaard, S. (1959). The Journals, Trans by: Alexander Dru, Oxford University Press New York: State university of New York Press.#
Magrini, j. (2006). “Anxiety in Heidegger’s Being and Time: The Heidegger of Authenticity”, Philosophy scholarship, Paper. 15, http://dc.cod.edu/ philosophy pub/15.#
Mulhall, S. (2005). Heidegger and Being and Time, London and New York: Rutledge.#
Ortega. (2005). “When conscience call, will Dasein Answer? Heidegger an authenticity and the Possibility of Ethical life”, International Journal of philosophical studies, Vol. 13, No.1.#
Popovic, N. (2002). “Existential Anxiety and existential joy”, Practical philosophy, autumn 2002.#
Preston, P. (2001). Reshaping Comunication, Technology, Information and Social chang, Sagepublication: London.#
Prosser, B. and A. Ward (2000). “Kierkegaard and the internet: Existential reflections on education and community”, Ethics and information technology, Vol. 2, Issue. 3.#
Sartre, J. P. (1957). Being and Nothingness, New York: Philosophical Library Press.#
Standish, P. (1999). “Only connect: Computer literacy from Heidegger to Cyberfiminism”, Educationa Theory, Vol. 49, No. 4.#
Thomson, I. (2003). “Heidegger and the Politics of University”, Journal of the History Philosopy, Vol. 4, No. 4.#
Walters, P. and R. Kop (2009). “Heidegger, Digital Technology and post modern Education, from Being in cyberspace to meeting on my space”, Technology and society, Vol. 29, No. 4.#
Zarghqmi, S. (2011). “Ontological Investigation of the Role of Internet in Religious Education”, Procedia-Social and Behavioral Sciences.#
Zhao, S. (2005). “Digital Self: Through the looking glass of Telecopresent others”, Symbolic interaction, Vol. 28.#