کردنائیج، اسدالله؛ و محمدرضا زالی (1387). «راهکارهای توسعۀ کارآفرینی در ایران»، ماهنامۀ کار و جامعه، ش 94-95.
نایبی، هوشنگ؛ و محمدحسن آغاز (1388). «فرهنگ، رسانه و نقش سیاستهای رسانههای در توسعۀ فرهنگی کشور»، نشریۀ تخصصی مهندسی فرهنگی، س 3، ش 31 و 32.
آذر، عادل؛ و منصور مؤمنی (1377). آمار و کاربرد آن در مدیریت، ج 2، چ 2، تهران: سمت.
حسنی، لیلا (1387). «راهکارهای ارتقای فرهنگ کار»، مجلۀ کار و جامعه، ش 101.
جواهری، فاطمه؛ و قادر بالاخانی (1385). «رسانۀ جمعی و اعتماد: بررسی تأثیر رسانههای جمعی بر اعتماد»، مجلۀ علوم اجتماعی دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، ش 1.
رضوی، سید عباس؛ و مجید جعفریزاده (1385). «رابطۀ بین میزان تماشای برنامههای تلویزیونی و استفاده از منابع اطلاعاتی غیردرسی»، مجلۀ کتابداری و اطلاعرسانی، ج ٩، ش 4.
خوشگویان فرد، علیرضا (1386). روششناسی کیو، تهران، مرکز تحقیقات صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران.
علیزاده، عبدالرحمان؛ و محمد فتحینیا (1385). «رابطۀ میزان استفاده از رسانهها (با تأکید بر تلویزیون) و طرز فکر مخاطبان»، فصلنامۀ پژوهش و سنجش، س 13، ش 48.
میرزایی اهرنجانی، حسن (1377). «در جستجوی یک طرح نظری برای شناخت و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر وجدان کاری و انضباط اجتماعی سازمان»، مجموعه مقالات دومین اجلاس بررسی راههای عملی حاکمیت وجدان کاری و انضباط اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
زالی، محمدرضا؛ سید مصطفی رضوی؛ و جهانگیر یداللهی فارسی (1389). ارزیابی وضعیت کارآفرینی در ایران بر اساس نتایج برنامۀ سال 2008 دیدهبان جهانی کارآفرینی، تهران: مؤسسۀ کار و تأمین اجتماعی.
دانائیفر، حسن؛ مهشید فروهی؛ و علی صالحی (1386). «ارتقای کارآفرینی در ایران: تحلیلی بر نقش دولت»، فصلنامۀ پژوهشهای بازرگانی، ش 42.
لاجوردی، اشرف (1389). «نقش کانونهای تفکر دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری در خطمشیهای عمومی: پژوهشی بر مبنای روش کیو(Q)»، فصلنامۀ پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ش 1.
Baron, R. A.; and S. A. Shane (2008). Entrepreneurship: A Process Perspective, 2nd ed, London: South-Western, Thomson Learning distributor.
Bosma, N.; et al (2008). Global entrepreneurship monitor 2007 executive report, London: Global Entrepreneurship Research Association.
Dam, K. V.; M. Schipper, and P. Runhaar (2010). Developing a Competency-Based Framework for Teachers Entrepreneurial Behavior, Teaching and Teacher Education, Vol. 26, Issue 4.
Donna J. Kelley, Niels Bosma José (2010). Global Entrepreneurshi Monitor 2010 Executive Report, Babson College, Babson Park, MA, USA/ LBS, London, UK.
Drucker, P.F. (2002). The Discipline of Innovation, Harvard Business Review - The Innovating Enterprise.
Final Report for the European Commission (2007). THE PROMOTION OF ENTREPRENEURSHIP IN THE AUDIO-VISUAL MEDIA, Final Report for the European Commission, Enterprise and Industry Directorate-General.
GEM (2007). Global Entrepreneurshi Monitor 2007 Executive Report, Babson College, Babson Park, MA, USA/ LBS, London, UK.
GEM (2009). Global Entrepreneurshi Monitor 2009 Executive Report, Babson College, Babson Park, MA, USA/ LBS, London, UK.
Hang, M.; and V. Weezel (2007). “Media and Entrepreneurship: What Do We Know and Where Should We Go?” Journal of Media Business Studies, 4 (1).
Hindle, K.; and K. Klyver (2006). “Exploring the Relationship between Media Coverage and Participation in Entrepreneurship: Initial Global Evidence and Research Implications”, Journal of Media Business Studies, No. 3.
Hindle, K.; and K. Klyver (2010). Entrepreneurship and Mass Media – Audiences’ Perceptions of Entrepreneurship Stories in Mass Media.
Karl, Olming, O. and N. MacFarular (2008). “Lessons Learnt From Supporting Media To Improve The Business Enviroment”, ILO.
Khorrami, Z. (2011). “The Role of Mass Media in Promoting a Culture of Entrepreneurship”, Master Thesis, Faculty of Tehran University.
Klapper, J. T. (1960). The Effects of Mass Communication, New York: Free Press.
Kokinov, B. (2007). “Can Mass Media and the Educational Institution Change the Entrepreneurial Culture? A Study of How a Single Story Can Change the Risk-Taking Behavior Individuals”, Global Business and Economics Review.
Ojasalo, J. (2004). “Attractiveness and Image of Entreprenership: An Empirical Study”, International Journal of Entrepreneurship.
Petty, S.; Ch.Wheeler; and L. Tormala Zakary (2003). Persuasion and Attitude Change. Handbook of Psychology 5, Personality and Social Psychology, Hoboken, NJ: JOHN Wiley and Sons.
Schumpeter, J. (1934). The Theory of Economic Developement, Cambridge: Harvard University.
Segal, G.; D. Borgia; and J. Schoenfeld (2005). “The Motivation to Become an Entrepreneur”, International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, 11(1).
Sidhu, K., and S. Kaur (2006). “Development of Entrepreneurship among Rural Women”, Journal of Social Science, 13 (2).
Tang, L.; and P. E. Koveos (2004). “Venturing Entrepreneurship, Innovation Entrepreneurship and Economic Growth”, Journal of Developmental Entrepreneurship, No. 3.