آ

  • آگاهی بررسی تاثیر کیفیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر هویت ملی شهروندان تبریزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-105]

  • آموزش و پرورش سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای در ایران: چالش‌ها و ظرفیت‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 165-188]

ا

  • ابزار ارزیابی فرهنگ سازمانی شناسایی شاخص های ارزیابی و طراحی فرهنگ سازمانی صدا و سیما در قالب چارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی (مطالعه موردی حوزه های خبر، سیما و برنامه ریزی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 293-321]

  • اثرگذاری رسانه‌ای نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه‌ای جوانان اروپایی توسط گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: داعش) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 189-222]

  • ارتباطات نظریه اقناع رسانه‌ای و بازنمایی آن در عملکرد اطلاعاتی کتابخانه‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 79-100]

  • اشو مقایسه تحلیلی ـ تطبیقی نحوه بهره‌برداری عرفان حلقه و اشو از بستر فضای مجازی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-139]

  • اطلاعات نظریه اقناع رسانه‌ای و بازنمایی آن در عملکرد اطلاعاتی کتابخانه‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 79-100]

  • اقتصاد سینما تحلیل سیاست‌‌‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-132]

  • اقتصاد فرهنگ تحلیل سیاست‌‌‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-132]

  • اقناع رسانه‌ای نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه‌ای جوانان اروپایی توسط گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: داعش) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 189-222]

  • انتخابات کنشگری همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ نوع توئیت، لحن توئیت و جهتگیری نسبت به شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 215-251]

  • انتخابات و رسانه تحلیل گفتمان انتقادی سیاست‏گذاری ارتباطی بی‏بی‏سی فارسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • انقلاب سایبر تبیین الگوی تحولات و پیامدهای ناشی از انقلاب‌سایبر با روش گراندد تئوری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]

  • انقلاب صنعتی تبیین الگوی تحولات و پیامدهای ناشی از انقلاب‌سایبر با روش گراندد تئوری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]

  • انقلاب کشاورزی تبیین الگوی تحولات و پیامدهای ناشی از انقلاب‌سایبر با روش گراندد تئوری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]

ب

  • بحران سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 43-78]

  • برنامه دینی دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه از برنامه تلویزیونی «درسهایی از قرآن» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 223-257]

  • بسترسازی مقایسه تحلیلی ـ تطبیقی نحوه بهره‌برداری عرفان حلقه و اشو از بستر فضای مجازی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-139]

  • بلایای طبیعی سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 43-78]

پ

  • پساداعشیزم نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه‌ای جوانان اروپایی توسط گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: داعش) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 189-222]

  • پویایی های فرهنگی شناسایی شاخص های ارزیابی و طراحی فرهنگ سازمانی صدا و سیما در قالب چارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی (مطالعه موردی حوزه های خبر، سیما و برنامه ریزی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 293-321]

ت

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی سیاست‏گذاری ارتباطی بی‏بی‏سی فارسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • تصویر دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه از برنامه تلویزیونی «درسهایی از قرآن» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 223-257]

  • تعلق اجتماعی موثرترین برنامه رسانه ملی در تقویت بعد شناختی هویت قومی شهر زاهدان در دهه آینده [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]

  • تعلق و تعهد بررسی تاثیر کیفیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر هویت ملی شهروندان تبریزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-105]

  • تلویزیون دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه از برنامه تلویزیونی «درسهایی از قرآن» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 223-257]

  • تمدن اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بازنمایی نقش رسانه در تمد‌ن‌سازی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 259-275]

  • توئیتر کنشگری همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ نوع توئیت، لحن توئیت و جهتگیری نسبت به شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 215-251]

  • توسعه ارتباطات میان فرهنگی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 273-292]

ج

  • جریان دانش فناوری‌های نوظهور اطلاعاتی - ارتباطی و مدیریت دانش در مراکز پژوهشی (مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 189-214]

  • جمع‌گرایی مطالعه‌ی تأثیر فردگرایی و جمع‌گرایی بر فردگرایی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس) [دوره 10، شماره 2، 1399]

چ

  • چارچوب ارزش های رقابتی شناسایی شاخص های ارزیابی و طراحی فرهنگ سازمانی صدا و سیما در قالب چارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی (مطالعه موردی حوزه های خبر، سیما و برنامه ریزی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 293-321]

خ

  • خانواده شناسایی مقوله های موثر در سبک زندگی رسانه ای خانواده ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-42]

  • خانواده ی سیمپسون» مطالعه ی اقتصاد تهیه و تولید انیمیشن تلویزیونی در ایران با مطالعه ی موردی دو انیمیشن داخلی وخارجی (شکرستان و خانواده سیمپسون) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 253-272]

  • خبر و مرجعیت خبری شیوه‌های غنی‌سازی مشاغل خبری برای رسیدن به مرجعیت خبری(مورد مطالعه، شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 141-165]

  • خطر سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 43-78]

د

  • دین دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه از برنامه تلویزیونی «درسهایی از قرآن» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 223-257]

ر

  • رسانه نظریه اقناع رسانه‌ای و بازنمایی آن در عملکرد اطلاعاتی کتابخانه‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 79-100]

  • رسانه بازنمایی نقش رسانه در تمد‌ن‌سازی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 259-275]

  • رسانه " واکاوی رویکرد رسانه ملی در ترویج فرهنگ شانس و اقبال" [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 167-188]

  • رسانه ملی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 273-292]

  • رسانه ملی موثرترین برنامه رسانه ملی در تقویت بعد شناختی هویت قومی شهر زاهدان در دهه آینده [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]

  • رسانه های اجتماعی کنشگری همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ نوع توئیت، لحن توئیت و جهتگیری نسبت به شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 215-251]

  • رسانه‌های جمعی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 273-292]

  • رسانه‌های نوین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه‌ای جوانان اروپایی توسط گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: داعش) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 189-222]

س

  • سازمان صدا و سیما شناسایی شاخص های ارزیابی و طراحی فرهنگ سازمانی صدا و سیما در قالب چارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی (مطالعه موردی حوزه های خبر، سیما و برنامه ریزی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 293-321]

  • سبک زندگی شناسایی مقوله های موثر در سبک زندگی رسانه ای خانواده ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-42]

  • سواد رسانه‌ای سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای در ایران: چالش‌ها و ظرفیت‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 165-188]

  • سواد رسانه ای شناسایی مقوله های موثر در سبک زندگی رسانه ای خانواده ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-42]

  • سیاست ارتباطی تحلیل گفتمان انتقادی سیاست‏گذاری ارتباطی بی‏بی‏سی فارسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • سیاست ارتباطی سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 43-78]

  • سیاست رسانه ای سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 43-78]

  • سیاست‌گذاری تحلیل سیاست‌‌‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-132]

  • سیاست گذاری رسانه " واکاوی رویکرد رسانه ملی در ترویج فرهنگ شانس و اقبال" [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 167-188]

  • سیاست‌گذاری فرهنگی تحلیل سیاست‌‌‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-132]

ش

  • شبکه خبر شیوه‌های غنی‌سازی مشاغل خبری برای رسیدن به مرجعیت خبری(مورد مطالعه، شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 141-165]

  • شبکه‌های اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه‌ای جوانان اروپایی توسط گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: داعش) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 189-222]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی بررسی تاثیر کیفیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر هویت ملی شهروندان تبریزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-105]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی مطالعه‌ی تأثیر فردگرایی و جمع‌گرایی بر فردگرایی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس) [دوره 10، شماره 2، 1399]

  • شناخت اجتماعی موثرترین برنامه رسانه ملی در تقویت بعد شناختی هویت قومی شهر زاهدان در دهه آینده [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]

ص

  • صدا و سیما سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای در ایران: چالش‌ها و ظرفیت‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 165-188]

  • صنایع فرهنگی تحلیل سیاست‌‌‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 101-132]

  • صنعت فرهنگ " واکاوی رویکرد رسانه ملی در ترویج فرهنگ شانس و اقبال" [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 167-188]

ع

  • عرفان حلقه مقایسه تحلیلی ـ تطبیقی نحوه بهره‌برداری عرفان حلقه و اشو از بستر فضای مجازی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-139]

  • عصر اطلاعات تبیین الگوی تحولات و پیامدهای ناشی از انقلاب‌سایبر با روش گراندد تئوری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]

غ

  • غنی‌سازی شغلی شیوه‌های غنی‌سازی مشاغل خبری برای رسیدن به مرجعیت خبری(مورد مطالعه، شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 141-165]

ف

  • فاجعه طبیعی سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 43-78]

  • فردگرایی مطالعه‌ی تأثیر فردگرایی و جمع‌گرایی بر فردگرایی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس) [دوره 10، شماره 2، 1399]

  • فردگرایی شبکه‌ای مطالعه‌ی تأثیر فردگرایی و جمع‌گرایی بر فردگرایی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس) [دوره 10، شماره 2، 1399]

  • فرهنگ سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای در ایران: چالش‌ها و ظرفیت‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 165-188]

  • فرهنگ سازمانی شناسایی شاخص های ارزیابی و طراحی فرهنگ سازمانی صدا و سیما در قالب چارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی (مطالعه موردی حوزه های خبر، سیما و برنامه ریزی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 293-321]

  • فضای سایبر شناسایی مقوله های موثر در سبک زندگی رسانه ای خانواده ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-42]

  • فضای مجازی سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای در ایران: چالش‌ها و ظرفیت‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 165-188]

  • فضای مجازی مقایسه تحلیلی ـ تطبیقی نحوه بهره‌برداری عرفان حلقه و اشو از بستر فضای مجازی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 107-139]

  • فناوری نوین فناوری‌های نوظهور اطلاعاتی - ارتباطی و مدیریت دانش در مراکز پژوهشی (مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 189-214]

ق

  • قالب بندی کنشگری همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ نوع توئیت، لحن توئیت و جهتگیری نسبت به شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 215-251]

ک

  • کاربران نظریه اقناع رسانه‌ای و بازنمایی آن در عملکرد اطلاعاتی کتابخانه‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 79-100]

  • کالایی شدن رسانه " واکاوی رویکرد رسانه ملی در ترویج فرهنگ شانس و اقبال" [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 167-188]

  • کتاب‌خانه نظریه اقناع رسانه‌ای و بازنمایی آن در عملکرد اطلاعاتی کتابخانه‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 79-100]

  • کنشگری سیاسی کنشگری همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ نوع توئیت، لحن توئیت و جهتگیری نسبت به شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 215-251]

گ

  • گرندد تئوری تبیین الگوی تحولات و پیامدهای ناشی از انقلاب‌سایبر با روش گراندد تئوری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]

  • گفتمان‌سازی بازنمایی نقش رسانه در تمد‌ن‌سازی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 259-275]

  • گلوله برفی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه‌ای جوانان اروپایی توسط گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: داعش) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 189-222]

م

  • مدیریت دانش فناوری‌های نوظهور اطلاعاتی - ارتباطی و مدیریت دانش در مراکز پژوهشی (مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 189-214]

  • مراکز پژوهشی فناوری‌های نوظهور اطلاعاتی - ارتباطی و مدیریت دانش در مراکز پژوهشی (مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 189-214]

  • مشاغل خبری شیوه‌های غنی‌سازی مشاغل خبری برای رسیدن به مرجعیت خبری(مورد مطالعه، شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 141-165]

ن

  • نظریه اقناع نظریه اقناع رسانه‌ای و بازنمایی آن در عملکرد اطلاعاتی کتابخانه‌ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 79-100]

و

  • والدین شناسایی مقوله های موثر در سبک زندگی رسانه ای خانواده ها [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-42]

ه

  • هویت نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 273-292]

  • هویت قومی موثرترین برنامه رسانه ملی در تقویت بعد شناختی هویت قومی شهر زاهدان در دهه آینده [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]

  • هویت ملی بررسی تاثیر کیفیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر هویت ملی شهروندان تبریزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 83-105]

  • هویت ملی موثرترین برنامه رسانه ملی در تقویت بعد شناختی هویت قومی شهر زاهدان در دهه آینده [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]