آ
-
آگهیهای بازرگانی
تحلیل گفتمان آگهیهای بازرگانی بوممحور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]
-
آینده پژوهی
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401]
ا
-
احساس امنیت
تاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
ادبیات
روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
ارتباطات سلامت
کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
ارتباطات علم
ارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
-
استان سیستان و بلوچستان
تاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
استعاره
کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
اسطوره
روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
افکار عمومی
«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
-
انقلاب اسلامی
نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
اورژانس
کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
ایران
مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
اینترنت و فضای مجازی
ارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
ب
-
بازی
روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
بازی میرمهنا
قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
بازی ندای وظیفه
قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
برجام
تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
بوستان و گلستانِ سعدی
فرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
-
بوم گرایی
تحلیل گفتمان آگهیهای بازرگانی بوممحور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]
-
بینامتنیت
روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401]
پ
-
پیشران
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401]
ت
-
تبلیغات محصولات غذایی
تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان آگهیهای بازرگانی بوممحور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 107-126]
-
تحلیل گفتمان
کاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
کاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
-
تحلیل محتوا
تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
-
تفکر و سواد رسانهای
مفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
تکنیک های پیشبردی
تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
-
تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
-
تمدن سازی
نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
توافق هسته ای
تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
توزیع سنتی
نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
-
تولیدات رسانهای
مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
توییتر
«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
ج
-
جذب مخاطب
فرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
-
جنگ
کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
جوانان تهران
واکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
-
جوزف کمبل
قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401]
چ
-
چارچوبسازی
«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
-
چالش اقتصادی
نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
د
-
داناوری
طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
-
درک انتقادی
مفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
دنیای عرب
مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
دیپلماسی توئیتری
تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
دیپلماسی رسانهای
مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
دیپلماسی رسانهای
تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401]
ر
-
رسانه
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
رسانه
تاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
رسانه
بررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
رسانه
نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
رسانهای شدن دین
تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
-
رسانهها
فرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
-
رسانه های سنتی
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
رسانههای نوین
ارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
-
رضایت مخاطبان
تأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
-
روزنامه کیهان
کاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
-
روزنامهنگاری دینی
تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
-
روزنامهنگاری علم
ارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
ز
-
زبانشناسی نقشگرا
کاربست گزیده عناصر زبانشناسی نقشگرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-57]
-
زنجیره ارزش
مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401]
س
-
سبک زندگی
واکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
-
سبک زندگی
بررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سرمایه فرهنگی
بررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سناریو
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سواد رسانهای
بررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سیاست خارجی
تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سیاستگذاری
ارائه الگوی سیاستگذاری روزنامهنگاری علم مبتنی بر رسانههای نوین [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 243-269]
-
سیاستگذاری
بررسی اثرسیاستگذاریها و مصرف رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیلگر سواد رسانهای [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سیاستگذاری رسانهای
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
سینما
تأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
-
سینما
تاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1401]
ش
-
شار
طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
-
شایستگی اجتماعی
مفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
شایستگی شخصی
مفهوم سواد رسانهای در کتابهای تفکر و سواد رسانهای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
شبکه سبلان اردبیل
بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
-
شبکه مجازی
واکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
-
شبکه های اجتماعی
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
شهر انسانیـشناختی
طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
-
شهرهوشمند
طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
-
شهرهوشمند شاری
طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگیها و دانشها و فناوریهای«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانهای » [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 127-178]
ص
-
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401]
ع
-
عراق
مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانهای در دیپلماسی رسانهای ایران در قبال دنیای عرب [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
علومشناختی
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
عوامل برون سازمانی
نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
ف
-
فرهنگسازی
فرهنگسازی «جذب مخاطب» در رسانهها با اثرپذیری از سه مولفهی سادهگویی، فشردهگویی و حقگویی در بوستان و گلستان سعدی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 59-86]
-
فضای مجازی
نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-322]
-
فوتبال
«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
-
فیلم
تأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
ق
-
قیام عاشورا
بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
ک
-
کاربران
«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 361-383]
-
کودکان
تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 87-105]
گ
-
گفتمان های سینمایی
نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
گیم بورد
روابط بینامتنی در بازی های رومیزی [دوره 12، شماره 2، 1401]
م
-
ماه محرم
بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
-
مخاطبگرایی
تأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]
-
مدل سیاستگذاری رسانهای
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
مصاحبه عمیق نیمهساخت یافته
کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالتهای ارتباطی آن [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
مطالعه تطبیقی
تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
-
مطبوعات ایران
تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-30]
-
مناسک
بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
ن
-
نشانه شناسی
نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
نظریه داده بنیاد (گرندد تئوری)
واکاوی نقش و کارکرد شبکههای اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 211-242]
-
نقش قهرمان
قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
نهضت حسینی
بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامههای دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکهی سبلان اردبیل [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-209]
و
-
واژه های کلیدی: سفر قهرمان
قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل) [دوره 12، شماره 2، 1401]
-
ویژگیهای فیلم
تأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 323-359]