ا

  • اخوان ملایری، فائزه شبکه‎های اجتماعی مجازی و شادکامی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]

  • اژدری، علیرضا نقش رسانه‌ها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]

  • اکبری، حسین رسانه و مصرف‌گرایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 123-150]

  • امامی، جمشید نقش رسانه‌ها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]

ب

  • باقری ده‎آبادی، علیرضا بررسی رویکردها و ابعاد هژمونی تکنولوژی بر انسان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-28]

  • بشیر، حسن جنبش اشغال وال‎استریت:‌ تحلیل گفتمان پوشش خبری سایت‎های بی.بی.‎سی، پرس.‎تی.‎وی و صدای امریکا در پاییز 11390 [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-53]

  • بیچرانلو، عبدالله ارزیابی و مقایسۀ مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 29-45]

  • بیدگلی، محمد فاضل جنبش اشغال وال‎استریت:‌ تحلیل گفتمان پوشش خبری سایت‎های بی.بی.‎سی، پرس.‎تی.‎وی و صدای امریکا در پاییز 11390 [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-53]

پ

چ

  • چوپانکاره، وحید نقش رسانه‌ها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]

خ

  • خورشیدیان، رائیکا نقش رسانه‌ها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]

د

  • دین‌پرست، منوچهر تأویل‌های فلسفی از سینمای کیارستمی با تأکید بر آراء ژان لوک نانسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 46-63]

ز

  • زالی، محمدرضا شناسایی نقش‌های رسانۀ ملّی (تلویزیون) در توسعۀ کارآفرینی در ایران بر مبنای روش‎شناسی کیو [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 91-122]

س

  • سوخکیان، هدایت نقش رسانه‌ها در هدایت فرهنگ عمومی (بررسی موردی: جریان مد در جامعه) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-89]

ش

  • شهبا، محمد تأویل‌های فلسفی از سینمای کیارستمی با تأکید بر آراء ژان لوک نانسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 46-63]

ط

غ

ف

  • فهیمی فر، اصغر چالش‌های فرارو در شخصیت‌پردازی شخصیت‌های معصومین در فیلمنامه با الگوی ارسطویی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 64-85]

م

  • مستقیمی، حسین رادیو و کارویژه‎های عصر نو: نقطه‎گذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی،‌ باغبانی زبانی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 86-106]

  • مظلوم خراسانی، محمد شبکه‎های اجتماعی مجازی و شادکامی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]

ن

  • ناهید، مجتبی شناسایی نقش‌های رسانۀ ملّی (تلویزیون) در توسعۀ کارآفرینی در ایران بر مبنای روش‎شناسی کیو [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 91-122]

  • نوغانی، محسن شبکه‎های اجتماعی مجازی و شادکامی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]

ه

  • همراز، ویدا ضرورت‎ها و کارکردهای رادیوی آموزشی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-139]

ی

  • یونسی‌فر، سیدعزیز ارزیابی و مقایسۀ مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 29-45]