آذری، غلامرضا
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402]
ا
اردلانی، حسین
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402]
اصالتی، محمد علی
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402]
افشانی، سیدعلیرضا
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]
ایرجی، مریم
بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402]
ب
بشیر، حسن
جریانسازی شبکههای اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402]
بشیر، حسن
شبکههای مجازی و شکلگیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402]
پ
پوریا نسب، آیدا
بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402]
ج
جلیلوند خسروی، مسعود
راهکارهای اقناع رسانهای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402]
ح
حاجی محمدجعفر، مریم
بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402]
حسنی دخت، سودابه
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402]
حسینی، سید حمید
تدوین مدل سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402]
حسینی، سیدعبدالرحیم
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402]
د
دادگران، محمد
الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402]
ر
راودراد، اعظم
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402]
رحمان زاده، سید علی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402]
رزمجو، علی اکبر
مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402]
رستگار، یاسر
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402]
رشیدی، احتشام
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402]
روحانی، علی
دومینوی رسانهای چگونه شکل میگیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]
رونقی نوتاش، مهناز
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402]
ز
زرگر، سیدمحمد
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402]
زمانی، هوشنگ
مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402]
س
سرافراز، پرنیان
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402]
ملیحی، سید مصطفی
نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402]
مهدوی، هامون
نشانهها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402]
ن
نعمتی انارکی، داوود
ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402]
نیکخواه، هدایت الله
تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402]
ه
هاشم زهی، نوروز
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402]
همراز، ویدا
نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402]