آ

  • آخوندزاده، حکیمه «نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایت‌گری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]

  • آقابابایی، احسان بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]

ا

  • اسماعیلی، رضا تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]

  • امیری، مجتبی طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]

ب

  • بهداد، علی بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]

ت

  • تربتی، سروناز دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]

  • تسلیمی تهرانی، رضا توصیف و تحلیل آیین های عزاداری در بین بازماندگان طبقه ی متوسط جدید در دوران همه گیری کرونا [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-61]

  • تقی پور، فائزه پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]

  • تقی پور، فائزه تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]

چ

  • چاقویی، یحیی شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

ح

  • حجازی، بهجت السادات «نگرشی به «روایت فتح» از شهید آوینی بر مبنای روایت‌گری» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 19-44]

  • حسنوند، محسن راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]

  • حسینی، سیدحسن تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]

خ

  • خانیکی، هادی شبکه استانی و هویت ملی مخاطبان (مورد مطالعه: شبکۀ تلویزیونی استان کردستان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 45-73]

  • خجسته، حسن رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]

  • خجسته، حسن ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]

  • خدابخشی، فاطمه طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]

ر

  • رادمان، امین کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]

  • رزمجو، علی اکبر راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]

  • رسولی، سمیه تحلیل عصب‌شناختی آسیب‌های رسانه‌های نوین اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]

  • رشادی، حمید پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]

  • رضایی، عباسعلی بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخص‌ها تا استخراج ویژگی‌های مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]

  • روشندل اربطانی، طاهر طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]

ز

  • زابلی زاده، اردشیر نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]

  • زارعی، بهروز شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • زعفرانچی، سیما بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]

  • زمانی، عباس پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]

  • زمانی، عباس تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 199-238]

س

  • سالمی، احسان ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]

  • سروندی، معصومه ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]

  • سعیدی، الهه ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]

  • سلمانی شاه محمدی، عبدالرضا ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]

ش

  • شمس، مرتضی نقش صداوسیما در مقابله با شایعات سیاسی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-138]

ع

  • عباسی کسبی، هادی هستی شناسی شکاف دیجیتالی در ایران و راهبردهای گذار از آن مطالعه ای بر روستاهای استان قم [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 193-212]

  • عبدالحمید، مهدی ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]

  • عبدی، سیروان شبکه استانی و هویت ملی مخاطبان (مورد مطالعه: شبکۀ تلویزیونی استان کردستان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 45-73]

  • عسگری کیا، فرشاد ارائه نگاشت راهکارهای مرجعیت جشنواره جهانی فیلم فجر [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 239-274]

  • عشایری، حسن شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • علوی زاده، فرزانه سادات تحلیل کهن‌الگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]

  • فرهنگی، علی اکبر شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • فیاضی بروجنی، سیدمحمدرضا رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 213-243]

ق

  • قاسم زاده عراقی، ،مرتضی ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیم‌گری) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 275-306]

  • قاسمی پور، فرزانه بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]

  • قدسی، سید ابراهیم کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]

  • قندهاریون، عذرا بازنمایی کلیشه ها در قاب سینمای ایران: مطالعۀ موردی فیلم فروشنده اثر فرهادی از منظر شرق‌شناسی نوین [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-198]

ک

  • کورنگ بهشتی، سیامک پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه‌های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 139-158]

  • کولایی، الهه طراحی مدل سیاستگذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 95-114]

م

  • مجیدی قهرودی، نسیم ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 159-191]

  • محمدی، جمال بازنمود فردیت در فضای مجازی: از انتخابی‌شدن زندگی روزمره تا سوژۀ آنلاینِ ازهم‌گسیخته [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]

  • مقدس، اعظم بررسی تاثیر عضویت درشبکه اجتماعی اینستاگرام در بروز سندرم فومو میان کاربران (مطالعه موردی جمعی جوانان 18 تا 40 ساله شهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 245-270]

  • ملکیان، نازنین دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]

  • موید حکمت، ناهید تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]

ن

  • نائیجی، محمدجواد تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]

  • نژادبهرام، زهرا دیپلماسی توییتری ایران در سال خروج امریکا از برجام ؛یک گام به پیش [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 301-337]

  • نصیری، بهاره تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]

  • نوری، سولماز بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوای وب از شناسایی شاخص‌ها تا استخراج ویژگی‌های مشترک [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 141-169]

و

  • وحدانی فر، امید تحلیل کهن‌الگویی فیلم کوتاه «پدر و دختر» [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 333-356]

ه

  • هادی تبار، اسماعیل کارکرد رسانه های آزاد در کنترل جرم اختلاس؛ از کنش های پیشگیرانه تا مخاطرات فراروی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]

  • هاشمی فشارکی، مریم السادات تحلیلِ گونه های مصرف رسانه ایِ اوقات فراغت در شهر تهران؛ با تاکید به نسبت آن با قشربندی اجتماعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 271-299]

  • هرمزی زاده، محمدعلی راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 63-94]

  • هوشمند، محمدرضا تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 307-332]