دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
کلیدواژهها = %D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C %D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86
تعداد مقالات: 4
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران
دوره 11، شماره 2 ، اسفند 1400، ، صفحه 199-238
چکیده
پژوهش حاضر با هدف شناسایی موانع شفافیت در رسانههای خبری ایران انجام شده است. بدین منظور تعداد 52 نفر از مدیران و متخصصان رسانه، ارتباطات، جامعه شناسی و حقوق با استفاده از نمونه گیری هدفمند انتخاب شده و با روش تحلیل محتوای کیفی و پرسشنامه عمیق نیمه ساختارمند مورد مطالعه قرار گرفتند. یافتهها شامل موانع شفافیت رسانهای در دو ... بیشترپدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانههای ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات
دوره 11، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 139-158
چکیده
پژوهش حاضر با هدف شناسایی تجارب اساتید علوم ارتباطات از آزادی بیان در رسانههای ایران انجام شد. روش پژوهش، کیفی از نوع پدیدار شناسی و تعداد مشارکت کنندگان 12 نفر از اساتید رشته علوم ارتباطات بودند که با روش نمونه گیری هدفمند انتخاب و با استفاده از مصاحبه عمیق نیمهساختارمند مورد مطالعه قرار گرفتند. همچنین جمع آوری یافتهها تا اشباع ... بیشتربررسی نقش اخلاق رسانهای در طنز مکتوب نشریات کشور
دوره 9، شماره 1 ، شهریور 1398، ، صفحه 21-41
چکیده
در عصر حاضر که جوامع با پدیدههای تازهای در حوزه ارتباطات رو به رو هستند لزوم بازنگری کلی به مباحث جانبی رسانهها از جمله اخلاق رسانهای احساس میشود. طنز اگرچه موضوع جدیدی در تاریخ اجتماعی ایران نیست ولی در عرصهی رسانهای، از پیشینهی کمتری برخوردار است. حضور این تازه وارد جدید به روزنامهها، مسائل جدیدی ... بیشتراصول اخلاقی در رسانۀ جهانی
دوره 3، شماره 2 ، آذر 1392، ، صفحه 67-102