تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران

عباس زمانی؛ فائزه تقی پور؛ رضا اسماعیلی

دوره 11، شماره 2 ، اسفند 1400، ، صفحه 199-238

https://doi.org/10.30465/ismc.2021.36223.2387

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی موانع شفافیت در رسانه‌های خبری ایران انجام شده است. بدین منظور تعداد 52 نفر از مدیران و متخصصان رسانه، ارتباطات، جامعه شناسی و حقوق با استفاده از نمونه گیری هدفمند انتخاب شده و با روش تحلیل محتوای کیفی و پرسشنامه عمیق نیمه ساختارمند مورد مطالعه قرار گرفتند. یافته‌‌ها شامل موانع شفافیت رسانه‌‌‌ای در دو ...  بیشتر