راهکارهای بکارگیری رسانه‏های اجتماعی در بهبود فرآیند مدیریت دانش سازمان صدا و سیما

علی اکبر رزمجو؛ محمدعلی هرمزی زاده؛ محسن حسنوند

دوره 11، شماره 2 ، اسفند 1400، ، صفحه 63-94

https://doi.org/10.30465/ismc.2021.36169.2383

چکیده
  سازمان صدا و سیما همانند همه رسانه‏ها در دهه آینده با چالش‏های مختلفی از جمله بقا و رقابت در جامعه جهانی رسانه‏ای مواجه خواهد شد. در چنین سازمانی بار اصلی حیات سازمانی بر عهده نیروی انسانی متخصص قرار دارد که از شایستگی خلق، تبدیل ، بکارگیری و به اشتراک گذاری دانش تخصصی و سازمانی برخوردار است، اما مساله‏ای که وجود دارد این است ...  بیشتر