«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر

رسول نوروزی سیدحسینی؛ مهدی لطیفی فرد؛ امین یادگاری

دوره 12، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 361-383

https://doi.org/10.30465/ismc.2022.37681.2439

چکیده
  بستر رسانه‌های اجتماعی متن‌محور مانند توییتر در شکل‌دادن به افکار عمومی نقش مهمی ایفا می‌کنند تا جایی که کاربران توییتر می‌توانند آنچه را که از یک واقعیت برداشت ‌می‌کنند، چارچوب‌بندی کنند. هدف تحقیق حاضر بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال در بستر توییتر بود. از همین رو پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، ...  بیشتر