رهبران افکار در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر)

سیدمحمدرضا فیاضی بروجنی؛ حسن خجسته

دوره 11، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 213-243

https://doi.org/10.30465/ismc.2021.36032.2377

چکیده
  تکثر و پویایی ارتباطات شبکه‌ای که بارزترین مصداق آن در بستر شبکه‌های اجتماعی محقق شده؛ یک گام اساسی به اغلب پژوهش‌های ارتباطی و تحقیقات مرتبط با حوزه افکار عمومی اضافه کرده است. چیزی که می‌شود از آن به عنوان مرحله پالایش داده نام برد. پالایشی که هدف از آن مرتب‌سازی داده‌ها، حذف اطلاعات پرت و شناسایی روشمند محتوا یا کاربرانی است ...  بیشتر