1. ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام

الهه سعیدی؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ علی اکبر فرهنگی

دوره 11، شماره 1 ، بهار و تابستان 1400

چکیده
  استفاده روزافزون از شبکه‏های اجتماعی و تأثیر آن بر شیوه ارتباطات و تعاملات، فرصت‏های جدیدی در استفاده از این شبکه‏ها بخصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام را ایجاد کرده است به طوری که ابزاری برای تعاملات و ارتباطات کارآفرینان و رشد کسب و کار آنان شده است. بر این اساس، هدف پژوهش حاضر ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام ...  بیشتر

2. رتبه بندی عوامل اثرگذار بر حقوق مالکیت معنوی در فضای سایبر

مژده ماهرخ مقدم؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ افسانه مظفری

دوره 9، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1398، ، صفحه 247-267

http://dx.doi.org/10.30465/ismc.2020.5237

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی عوامل موثر بر حفظ مالکیت معنوی از یک سو و شناسایی اهمیت و اولویت بندی آنان تدوین شده است که با روش ترکیبی کمی و کیفی صورت گرفته است. جامعه آماری بخش کیفی پژوهش شامل خبرگان، مولفان، مدرسان و فعالان در عرصه حقوق، ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در حوزه مالکیت معنوی نیز تجربه و تخصص لازم را نیز دارا باشند. بر اساس ...  بیشتر