فضای جغرافیایی، رسانه های ارتباطی انبوه و گشتل تکنولوژی

عیسی پیری

دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 1-13

چکیده
  این مقاله به دنبال تبیین هرمنوتیکی (بینامتنی) تأثیر بازنمایی‌های رسانه‌ای در دگرگونی‌های فضایی است؛ از این رو هستی‌های فضایی نوینی را می‌کاود که به نوعی مدلول این ارتباط است. در دوران پسامدرن، رسانه‌ها در‌واقع کنش‌گران اصلی در هویت‌بخشی و تفسیر موضوعات محیطی هستند و با توجه به تکثر هویت‌ها و چندگانگی تجربة فضایی ما با دیکته‌های ...  بیشتر