1. رسانه و محیط‌زیست؛ مقدمه‌ای بر ارتباطات زیست‌محیطی

مهدی منتظر قائم؛ رضوانه عرفانی حسین پور

دوره 6، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، ، صفحه 145-170

چکیده
  امروزه حوزه ارتباطات زیست­محیطی به عنوان یکی از حوزه­های مهم در ارتباطات توسعه شناخته می­شود و از این رو توانسته است توجه بسیاری از تحلیل­گران رسانه را به خودجلب کند تا درباره­ی محیط­زیست و رابطه­ی فردی و اجتماعی­مان با آن به تحقیق و تأمل بپردازند. در این مقاله، ضمن ارائه مقدماتی درباره توسعه پایدار و اهمیت و جایگاه ...  بیشتر