نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی

ویدا همراز؛ محمد شهبازی؛ محمد مهدی لبیبی

دوره 13، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 327-353

https://doi.org/10.30465/ismc.2022.14111.2528

چکیده
  دربین انواع برنامه های رادیویی، آگهی های خدمات عمومی یا PSA مهمترین وسیله برای انتقال پیامهای اجتماعی رایگان به مخاطبان شناخته می شوند. این مقاله که با هدف مطالعه وضعیت بازنمایی ارزشهای اجتماعی در اینگونه آکهی ها در ایران انجام شده است بر مبنای نظریۀ «ساختار ارزشی شوارتز» ده بعد انگیزشی برای ارزش ها مشخص شده و 57 ارزش اجتماعی متفاوت ...  بیشتر